لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید آیفون اس ای ۳ کاهش یافت

تولید آیفون اس ای ۳ کاهش یافت

تنها یک هفته پس از عرضه آیفون اس ای ۳ به بازار شرکت اپل دستور کاهش تولید این تلفن هوشمند را صادر کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Nikkei Asia شرکت اپل به دلیل کاهش سطح تقاضا از این تلفن هوشمند در بازار جهانی دستور کاهش موفت تولید آن را به کارخانه‌های طرف قرارداد خود داده است.

بر اساس این گزارش شرکت اپل فعلا تصمیم دارد تا پایان سه ماهه جاری این کاهش تولید را ادامه دهد و قرار است تنها دو تا سه میلیون واحد از این محصول در بازار تولید شود.

علاوه بر این شرکت اپل تولید آیفون ۱۳ را نیز کاهش داده است که البته خبرگزاری Nikkei Asia کاهش تولید برای این تلفن هوشمند را امری عادی و به دلیل کاهش تقاضای فصلی عنوان کرده است. اما این موضوع در مورد آیفون اس ای ۳  صدق نمی‌کند و به نظر می‌رسد که شرکت اپل از سطح پایین تقاضا برای خرید آیفون اس ای ۳ شگفت زده شده است.

تا پیش از این مینگ چی کو اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون اس ای را در سطح انبوه تولید کند و این محصول تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی  ۲۲ میلیون واحد از آن را روانه بازار کند.

در مقایسه با مدل قبلی، آیفون SE دارای دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی با عملکرد بالا است که طیف وسیعی از بهبودها و قابلیت‌های تصویربرداری کامپیوتری را از جمله Deep Fusion، سبک‌های تصویربرداری، حالت پرتره و Smart HDR 4 است.

 

آیفون اس ای ۲۰۲۲ تلفن هوشمند میان‌رده شرکت اپل است که از نظر قدرت پردازشی تفاوت زیادی با آیفون ۱۳ ندارد. مهم‌ترین تفاوت این دو تلفن هوشمند به کیفیت نمایشگر، دوربین و قدرت فیلم‌برداری مربوط می‌شود

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420