لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حمله روسیه به اوکراین – درخواست برای بستن اپل استور

حمله روسیه به اوکراین – درخواست برای بستن اپل استور

ترکش‌های حمله روسیه به اوکراین به شرکت‌های فعال در حوزه فناوری هم رسیده و حالا میخایلو فدوروف نخست وزیر اوکراین از اپل درخواست کرده تا اپل استور و خدمات فروش و پس از فروش خود در روسیه را ببندند و در کشور مهاجم فعالیت تجاری نکند.

روز گذشته تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نامه‌ای را از نخست وزیر اوکراین دریافت کرده که طی آن از او درخواست شده تا به دلیل اقدام روسیه برای حمله به اوکراین، خدمات و فروش محصولات اپل را در روسیه متوقف کند.

در بخشی از این نامه خطاب به تیم کوک چنین آمده است:

از شما درخواست می‌کنم و مطمئن هستم که شما نه تنها به این درخواست گوش می‌کنید، بلکه هرکاری که از دستتان برمی‌آید را برای حفاظت از اوکراین و اروپا خواهید کرد و در نهایت تمامی کشورهای دموکراتیم جهان به این اقدامات خونبار پاسخ قطعی خواهند داد. از شما می‌خواهم تا ارائه خدمات اپل و فروش محصولات این شرکت را در فدراسیون روسیه متوقف کنید. این درخواست شامل مسدود کردن دسترسی به اپ استور نیز می‌شود.

ما مطمئن هستیم که اقدامات اینچنین به جوانان و جمعیت فعال جامعه روسیه انگیزه کافی برای مبارزه با این خشونت نظامی را خواهد داد.

گفتنی است که اپل همانند بسیاری از کشورهای جهان، در روسیه نیز فعالیت رسمی دارد. این فعالیت شامل فروش اینترنتی محصولاتی نظیر آیفون از طریق بخش روسی زبان وب سایت رسمی اپل، اپ استور رسمی و فروشگاه‌های رسمی اپل استور خواهند بود که از آن طریق اپل محصولاتی نظیر آیفون، آیپد، اپل واچ و کامپیوترهای مک را به فروش می‌رساند.

دولت آمریکا از همین حالا به دلیل حمله روسیه به اوکراین تحریم‌هایی را علیه کشور مهاجم تنظیم کرده است که در صورت اجرا اپل نیز باید از آن‌ها تبعیت کند.

میخایلو فدوروف نخست وزیر اوکراین پس از ارسال این نامه به تیم کوک در توییتر خود اینچنین نوشت:

با تیم کوک مدیرعامل اپل تماس گرفتم تا درب اپل استورها را به روی شهروندان فدراسیون روسیه ببندد و از بسته تحریمی دولت آمریکا حمایت کند! اگر از رئیس جمهور جنایت‌کارتان رضایت دارید، پس بهتر است تا فقط از همان وب سایت «Russia 24» استفاده کنید.

حمله روسیه به اوکراین – درخواست برای بستن اپل استور

واکنش تیم کوک در مورد حمله روسیه به اوکراین

تیم کوک نیز در واکنش به این نامه و حمله روسیه به اوکراین در توییتر خود چنین نوشت:

عمیقا در مورد شرایط اوکراین نگران هستم. ما هر آنچه بتوانیم برای تیم فروش خودمان در آنجا انجام خواهیم داد و از خدمات انسان دوستانه در آنجا حمایت می‌کنیم. به مردمانی فکر می‌کنم که در همین لحظه آسیب دیده‌اند. امیدوارم که صلح هر چه زودتر برقرار شود.

گفتنی است که در حال حاضر تیم کوک درخواست نخست وزیر اوکراین را اجرایی نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420