لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوشی هوشمند Find X5 اوپو، اپل را به چالش جهانی می‌کشاند

گوشی هوشمند Find X5 اوپو، اپل را به چالش جهانی می‌کشاند

بنابر گزارشی از روزنامه هنگ کنگی SCMP، گوشی هوشمند چینی برند اوپو با عنوان Find X5 و با طیفی از دستگاه‌های ویژه و برجسته، قصد دارد مستقیما با اپل در مقیاس جهانی به رقابت بپردازد.

اوپو در حال حاضر چهارمین فروشنده گوشی هوشمند در جهان است، اما بعد از ادغام شدن با شرکت چینی تولید‌کننده تلفن همراه وان‌پلاس، ظاهرا مشتاق ساختن گوشی‌های هوشمند رده بالایی با عنوان Find X5 برای عرضه به بازار جهانی است.

Zhang Zhouchuan  نایب رئیس فروش و خدمات جهانی اوپو گفت که این شرکت قصد دارد از دستگاه‌های مجموعه Find خود و تراشه‌های سفارشی برای گوشی‌های جدید و در نهایت تسلط بر اپل و سامسونگ استفاده کند.

اوپو اخیرا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با عنوان Find X5 معرفی کرد که مجهز به پردازنده نسل اول اسنپ‌دراگون ۸ کوالکام و پردازشگر تصویر سفارشی مخصوص همین شرکت با عنوان MariSilicon X است که در دسامبر ۲۰۱۵ رونمایی شد.

این تراشه برای تقویت قابلیت‌های دوربین طراحی شده است، همچنین می‌تواند عملکرد ویدیو در نور ضعیف را بهبود ‌بخشد. قیمت مجموعه Find X5 تاکنون اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود در میان گران‌ترین دستگاه‌های فروخته شده در این شرکت و مستقیما در مقابل آیفون ۱۳ و گلکسی S22 قرار بگیرد.

علاوه بر پردازشگر تصویر MariSilicon X در گوشی هوشمند Find X5، اوپو می‌گوید که در حال طراحی تراشه‌های سفارشی دیگری برای افزایش عملکرد ویژه از جمله بهبود شارژ است.

در حالی که اوپو با کمبود جهانی تراشه مواجه است، نایب رئیس این شرکت گفت که تراشه موجود را به مدل‌های ویژه خود در بازارهای اصلی اختصاص داده و انتظار دارد که مشکل تامین در نیمه ۲۰۲۲ برطرف شود.

شرکت تولیدکننده لوازم الکتریکی اوپو پیش‌بینی می‌کند که فروش مدل‌های رده بالا شامل مجموعه Find و OnePlus به لطف رشد سریع در اروپای غربی و آمریکای جنوبی، در سال ۲۰۲۲ نسبت به سال قبل دو برابر خواهد شد.

همانند شیائومی، اوپو نیز به دنبال پر کردن خلاء هواوی در بازار است که قبل از خارج شدن از بازار ایالات متحده، بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند در چین بود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427