لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماجرای تصاحب ARM توسط انویدیا رسما منتفی شد

ماجرای تصاحب ARM توسط انویدیا رسما منتفی شد

انویدیا رسما اعلام کرد که قرارداد مربوط به خرید ARM از سافت بانک را رسما متوقف کرده است و دیگر تمایلی به خرید این کسب و کار ندارد.

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز شرکت انویدیا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که دیگر تمایلی به خرید ARM ندارد و قرارداد خرید 66 میلیارد دلاری این مجموعه عملا منتفی است. انویدیا مشخصا دلیل این موضوع را نگرانی‌های موجود در آمریکا و اتحادیه اروپا برای آزادی فعالیت کسب و کارها عنوان کرد و گفت که دیگر تصمیمی برای تصاحب این فناوری ندارد.

کسب و کار ARM شامل پتنت‌های مربوط به معماری ساخت پردازنده‌های ARM می‌شود که تمامی شرکت‌های تولید کننده قطعات مبتنی بر این معماری باید هزینه پتنت‌های مربوط به آن را پرداخت کنند.

سال ۲۰۲۰ سافت بانک دارنده فعلی این کسب و کار اعلام کرد که تصمیم به فروش آن دارد و آماده مذاکره با شرکت‌های مختلف برسر این موضوع است. در آن زمان برخی از تحلیلگران اعلام کردند که شرکت اپل ممکن است برای خرید این کسب و کار پاپیش بگذارد که چنین اتفاقی هرگز نیافتاد و در نهایت انودیا برای خرید این فناوری پا پیش گذاشت.

انودیا قرار بود با پرداخت 66 میلیارد دلار اقدام به خرید ARM کند که با شکایت‌ها و مخالفت‌های بسیاری از سازمان‌های تجاری پشتیبان ضدانحصار مواجه شد. این ماجرا وقتی شدیدتر شد که رگولاتوری تجاری آمریکا از انودیا بابت اقدام به خرید ARM شکایت کرد و اقدام یاد شده را تلاشی برای انحصاری کردن فرایند توسعه پردازنده‌های ARM دانست.

در نهایت انویدیا اعلام کرده که تصمیمی برای خرید ARM ندارد و بابت این موضوع نیز مبلغ 1.25 میلیارد دلار را به سافت بانک خواهد پرداخت. گفتنی است که سافت بانک همچنان تصمیم دارد تا ARM را به فروش برساند اما بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر تمایلی به این موضوع ندارند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427