لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جزئیات مربوط به RealityOS سیستم عامل هدست اپل فاش شد

جزئیات مربوط به RealityOS سیستم عامل هدست اپل فاش شد

اطلاعات مربوط به سیستم عاملی با عنوان RealityOS در برخی از سورس کدهایی که شرکت اپل به صورت آزادنه آن‌ها را منتشر کرده، فاش شده است. این اطلاعات جزئیات قابل توجهی در مورد سخت افزار دارای توان اجرای این سیستم عامل که همان هدست اپل است ارائه می‌دهد.

شایعات گذشته نشان‌ می‌دهد که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس WWDC 2022 که در تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود یا کنفرانس پاییزی این سال، تصمیم به رونمایی از هدست هوشمند خود دارد. با این حال اطلاعات فنی این محصول هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است و تنها حدسیاتی در مورد آن وجود دارد.

تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل ادعا کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا قدرتی معادل مک بوک پرو‌های امروزی را در هدست هوشمند خود ارائه دهد.

علاوه بر این مینگ چی کو ادعا کرده بود که شرکت اپل در تلاش برای توسعه سیستم عاملی ربا عنوان rOS است که حالا در سورس کد‌های اخیر اپل نام کامل آن یعنی RealityOS تایید شده است.

اطلاعات اخیر در سورس کد‌های آزاد اپ استور دیده شده که به صورت عمومی توسط اپل منتشر شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش برای توسعه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در یک سیستم عامل جدید با عنوان RealityOS است.

یکی از توسعه‌دهندگان سرشناس محصولات اپل به نام Steve Troughton-Smith اعلام کرده که این سورس کدها نشان دهنده آن است که شرکت اپل در آینده نزدیک اقدام به ارائه یک شبیه‌ساز برای سیستم عامل RealityOS به توسعه‌دهندگان می‌کند. هر چند که این توسعه‌دهنده سخنی از نحوه ارائه این شبیه‌ساز ارائه نکرده است، اما شرکت اپل تصمیم احتمالا در نسخه جدید Xcode امکانات یاد شده را به کاربران ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420