لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استقبال اروپا از تهدید زاکربرگ برای توقف خدمات فیسبوک

استقبال اروپا از تهدید زاکربرگ برای توقف خدمات فیسبوک

مارک زاکربرگ اخیرا اتحادیه اروپا را تهدید کرده که در صورت تصویب قوانین مربوط به حریم خصوصی، ارائه خدمات فیسبوک و اینستاگرام را برای کشورهای عضو این اتحادیه متوقف می‌کند. جالب اینجا است که این تهدید با استقبال اروپایی‌ها مواجه شده و اتفاقا آن‌ها زاکربرگ را تشویق به انجام چنین کاری کرده‌اند.

اوایل ماه جاری میلادی مدیرعامل متا به قوانین جدید حریم خصوصی در اتحادیه اروپا واکنش نشان داده است و این واکنش نیز تبدیل به مضحکه‌ای برای کاربران کشورهای عضو این اتحادیه تبدیل شده است. کاربران اروپایی این اقدام زاکربرگ را «بلوف متا» نامیده‌اند و اعلام کرده‌اند که  اتفاقا زندگی آن‌ها بدون حضور فیسبوک و اینستاگرام زیباتر هم خواهد شد.

خبرگزاری بلومبرگ در پوشش این خبر، اعلام کرده که آمریکا و اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای رسیدن به توافقی جامع برسر فعالیت‌ شرکت‌های حوزه فناوری هستند تا چارچوبی مشخص را برای فعالیت این دست از شرکت‌ها در نظر بگیرند. اتحادیه اروپا البته تا پیش از این تلاش کرده بود تا فعالیت شرکت‌های آمریکایی را متوقف کند و ادعا کرده بود که امنیت کاربران اروپایی به طور کامل در خطر افتاده است.

با این حال اتحادیه اروپا تصمیم گرفت تا طی مذاکره با دولت آمریکا اقداماتی ویژه را برای محدودسازی فعالیت‌های شرکت‌هایی نظیر متا ایجاد کند.در این میان متا در واکنش به این موضوع اعلام کرده که اگر اتحادیه اروپا اقدامی علیه محدودسازی شرکت‌های آمریکایی بکند، تصمیم به خروج از این منطقه خواهد گرفت.

در بیانیه‌ متا آمده است که این شرکت هیچ تمایلی برای خروج از اروپا ندارد، اما حقیقت این است که بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها و هدمات به داده‌های در حال انتقال میان اتحادیه اروپا و آمریکا وابسته هستند و عملا بر این اساس فعالیت می‌کنند. در صورتی که این روند انتقال اطلاعات متوقف شود، چاره‌ای جز خروج متا از حوزه اروپا وجود ندارد.

رابرت هابک وزیر اقتصاد آلمان نیز در واکنش به این ادعای مطرح شده از طرف متا به خبرنگاران گرفته است که چهار سال است که بدون فیسبوک و توییتر زندگی می‌کند و دلیل این موضوع نیز این است که آخرین بار اکانت‌هایش هک شده است. او اعلام کرده که زندگی از آن زمان به بعد بسبار زیباتر شده است. برونو لوماری وزیر اقتصاد و دارای فرانسه نیز در واکنشی مشابه اعلام کرده که زندگی بدون فیسبوک زیباتر است و بدون این شبکه اجتماعی بهتر از قبل می‌توان زندگی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427