لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تکنولوژی فیس آیدی برای تعبیه در مک بوک «وجود ندارد»

تکنولوژی فیس آیدی برای تعبیه در مک بوک «وجود ندارد»

تنها یک روز پس از انتشار شایعات مربوط به تعبیه فیس آیدی در آیمک ۲۴ اینچی ۲۰۲۲ توسط مارک گورمن، این تحلیلگر حالا اعلام کرده که تکنولوژی لازم برای تعبیه این فناوری در کامپیوترهای مک بوک پرو وجود ندارد.

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که اولین کامپیوتر مبتنی بر فیس آیدی اپل از سری مک بوک نخواهد بود، چرا که فناوری سخت افزاری لازم برای تعبیه این سیستم احراز هویت در مک بوک‌ها هنوز وجود ندارد و اپل برای آن چاره‌ای نیاندیشیده است.

این تحلیلگر اعلام کرده که فیس آیدی از نظر سخت‌افزاری امکان استفاده در کامپیوترهای مک مبتنی بر تراشه‌های M1 را داشته است، اما اپل امکان تعبیه آن‌ها را در مک بوک‌ها نداشته است. اپل می‌توانست در آیمک ۲۴ اینچ مبتنی بر M1 فیس آیدی را تعبیه کند؛ اما تصمیم گرفت تا چنین کاری را انجام ندهد.

در حال حاضر فیس آیدی امکان تعبیه در کامپیوترهای آیمک یا دیگر کامپیوترهای مک که امکان اتصال به مانیتورهای خارجی را دارند فراهم شده است. با این حال تعبیه نمایشگر بسیار نازک در کامپیوترهای مک بوک بود باعث شده تا شرکت اپل امکان تعبیه این فناوری احراز هویت را در ابعاد لپ‌تاپ نداشته باشد.

فناوری فیس آیدی اولین بار در آیفون X ارائه شد و پس از آن نیز تمامی آیفون‌های اپل مجهز به این فناوری احراز هویت شدند. اپل فقط مدل‌های اس ای آیفون‌ها را که با طراحی قدیمی تولید می‌کند مجهز به تاچ آیدی عرضه می‌کند. با این حال فناوری فیس آیدی در حال حاضر علاوه بر آیفون‌ها به برخی از مدل‌های آیپد نیز آمده است.

با وجود این مسئله شرکت اپل تا به امروز هیچ از مدل‌های کامپیوترهای مک خود را مجهز به سیستم احراز هویت فیس‌ آیدی نکرده است. با این حال تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی آیمک ۲۴ جدید را با فیس آیدی آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427