لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت اشتراک نتفلیکس باز هم گران شد

قیمت اشتراک نتفلیکس باز هم گران شد

نتفلیکس به تازگی اعلام کرد که قیمت سرویس‌های اشتراکی خود را افزایش داده است و از این پس کاربران پس از پایان سرویس خود باید با این قیمت اشتراک نتفلیکس را خریداری کنند.

قیمت سرویس پایه نتفلیکس با ۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه ارائه می‌شود. سرویس استاندارد نیز از این پس با قیمت ۱۵.۴۹ دلار عرضه شده و سرویس پریمیوم با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

قیمت سرویس پایه تنها یک دلار نسبت به سابق افزایش داشته است و از ۸.۹۹ دلار به این قیمت رسیده است. در این سرویس کاربران فقط می‌توانند روی یک دستگاه محتوای ویدیویی را مشاهده کنند و کیفیت به 480p محدود خواهد بود. در این سرویس کیفیت HD تعریف نشده است و بیشتر برای کاربرانی است که به دنبال تماشا از طریق تلفن‌های هوشمند همراه با ترافیک اینترنت محدود هستند.

سرویس استاندارد که با قیمت ۱۳.۹۹ دلار عرضه می‌شد به کاربران امکان تماشای محتوا با کیفیت فول اچ دی 1080p به همراه پشتیبانی از دو دستگاه را می‌داد. این سرویس حالا از این پس با قیمت ۱۵.۴۹ دلار عرضه می‌شود که ۱.۵ دلار نسبت به سابق گران‌تر شده است.

سرویس پریمیوم نیز که با قیکت ۱۷.۹۹ دلار عرضه می‌شد حالا قرار است با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه شود که کیفیت 4K و پشتیبانی از ۴ دستگاه را به کاربران ارائه می‌دهد.

 

نتفلیکس اعلام کرده که این تغییر قیمت‌ها برای همه کاربران ارائه می‌شود و تمامی کاربران باید این هزینه را پرداخت کنند. گفتنی است که نتفلیکس تا پیش از این محدودیت‌های ویژه‌ای را برای پرداخت هزینه اشتراک خود در نظر گرفته بود. کاربران آیفون‌ها نمی‌توانند از طریق اپلیکیشن رسمی این سرویس در اپ استور پرداخت سرویس‌های خود را انجام دهند و باید از طریق وب اقدام به تمدید اشتراک خود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420