لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سیستم پرداخت شخص ثالث را در هلند هم به رسمیت شناخت

اپل سیستم پرداخت شخص ثالث را در هلند هم به رسمیت شناخت

شرکت اپل پس از به رسمیت شناختن سیستم پرداخت شخص ثالث در کره جنوبی، در کشور هلند نیز امکان استفاده از پرداخت‌های خارج از اپ استور را به کاربران ارائه داده است.

تا پیش از این، در بسیاری از کشورهای جهان اپل به انحصارطلبی و عدم امکان ارائه گزینه‌های متنوع برای پرداخت سرویس‌های مختلف متهم شده بود و حالا دادگاه در دو کشور کره جنوبی و هلند این حق را برای کاربران در نظر گرفته که به جای سیستم پرداخت رسمی شرکت اپل از روش‌های متفاوت برای خرید محصولات دیجیتالی خود استفاده کنند.

در پیامی که اخیرا شرکت اپل به توسعه‌دهندگان داده اعلام شده که از این پس قوانین حمایت از مصرف کنندگان کشور هلند در اپ استور رعایت می‌شود و از این پس سرویس‌های پرداخت شخص ثالث نیز می‌توانند امکان پرداخت هزینه‌ها را برای کاربران فراهم بیاورند. گفتنی است که این رفع محدودیت در حال حاضر فقط برای اپلیکیشن‌های Dating فراهم شده و اپلیکیشن‌های دیگر چنین امکانی را نخواهند داشت. اپلیکیشن‌هایی که از این خدمات استفاده می‌کنند می‌توانند یک لینک پرداخت منحصر به فرد داشته باشند که کاربر را به سمت بیرون از اپ هدایت و امکان پرداخت هزینه‌ را برای او فراهم می‌کند.

تا پیش از این اپل ادعا کرده بود که نمی‌تواند امنیت موجود در سرویس‌های پرداخت دیگر را تایید یا رد کند و به همین دلیل به کاربران خود امکان استفاده از آن‌ها را نمی‌داده است. اما در نهایت دادگاه به آزاد کردن حق انتخاب برای خرید سرویس‌های اشتراکی در برخی از اپلیکیشن‌ها رای داده است.

این موضوع هر چند که برای دسته بندی محدود از اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور عرضه شده، اما به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک به دسته بندی‌های دیگر نیز گسترش پیدا خواهد کرد؛ چرا که وزارت صنعت هلند اعلام کرده که محدود سازی‌های اخیر در شرایطی غیرمعقول صورت گرفته است و باید روند کسب و کار اپل برای دریافت هزینه‌های کاربران تغییر کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420