لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل عدم پشتیبانی آیفون ۱۳ از قابلیت حذف نویز را تایید کرد

اپل عدم پشتیبانی آیفون ۱۳ از قابلیت حذف نویز را تایید کرد

بخش پشتیبانی اپل به صورت رسمی تایید کرد که آیفون ۱۳ از قابلیت حذف نویز در زمان برقراری تماس بهره‌مند نیست!

این قابلیت نزدیک به یک دهه در آیفون‌ها وجود داشته است و حالا گزارش اخیر نشان می‌دهد که شرکت اپل آن را از آیفون ۱۳ حذف کرده است.

وب سایت 9to5mac تصویری از چت یکی از کاربران خود را منتشر کرده است که طی آن به موضوع عدم پشتیبانی آیفون ۱۳ اشاره شده است. کاربری به نام استیو این تصویر را در توییتر نیز منتشر کرده است. او در چت با بخش Apple Support از این موضوع که چرا بعد از این همه عرضه آپدیت‌های نرم افزاری برای آیفون ۱۳ این قابلیت برای کاربران ارائه نشده است. بخش پشتیبانی اپل ساپورت اعلام کرده که اپل هیچ اقدامی برای تعبیه قابلیت حذف نویز در زمان تماس ارائه نداده است.

این موضوع باعث تعجب بسیاری از کاربران شده است. اپل نزدیک به ۱۰ سال است که این قابلیت را در آیفون‌ها ارائه داده است. کاربران آیفون ۱۳ نیز تا به امروز بر این باور بوده‌اند که اپل به صورت نرم افزاری این قابلیت را به کاربران ارائه نداده است و در صورت عرضه آپدیت‌های بعدی سیستم عامل آی او اس این محدودیت برطرف می‌شود.

گزارش اخیر با این حال نشان داده که شرکت اپل به طور کامل قابلیت حذف نویز را در آیفون ۱۳ ارائه نداده و قرار هم نیست این قابلیت در این سری از تلفن‌های هوشمند عرضه شود. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران این دستگاه‌ها در زمان برقراری تماس امکانات محدودتری را فراهم خواهد کرد.

با این حال شرکت اپل در توسعه آیفون‌ ۱۳ امکان استفاده از حذف نویز از طریق هوش مصنوعی را برای تماس‌های مبتنی بر سرویس‌های اینترنتی را فراهم کرده است، با این حال تماس از طریق اپراتور شبکه همراه دارای این قابلیت نیست و محدودیتی ویژه را برای کاربران همراه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420