لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای اینستاگرام از این پس در توییتر منتشر می‌شود

محتوای اینستاگرام از این پس در توییتر منتشر می‌شود

اینستاگرام از این پس محتوای خود را در لینک‌های اشتراک گذاشته شده در توییتر به طور کامل نشان می‌دهد.

تا پیش از این محتوای اینستاگرام در صورت انتشار لینک در توییتر به صورت حلاصه منتشر می‌شد، اما حالا مشخص شده که کاربران از این پس می‌توانند به صورت مستقیم این محتوا را مشاهده کنند.

اینستاگرام در گذشته با محدود سازی این امکان کاربران را مجبور میساخت تا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوند و اگر کاربری در این شبکه اجتماعی عضو نبود با استفاده از ترفند‌های نه چندان خوشایند کاربران را مجبور به عضو شدن این خود می‌کرد.

در این میان این محدودیت اخیرا برطرف شده است و از ای پس کاربران می‌توانند تمام محتوا که شامل عکس خواهد بود را در یک شبکه اجتماعی دیگر مشاهده کنند.

یکی از سخنگویان اینستاگرام نیز این موضوع را تایید کرده و اعلام کرده که تا پیش از این به عدم محتوای ارسالی در توییتر مسدود شده بود. در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام تغییراتی را به عمد در لینک‌های خود ایجاد کرده بود که حتی پس از انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی دیگر امکان مشاهده بخش یا کل محتوا وجود نداشت. در به روز رسانی اخیر کاربران می‌توانند بدون وجود این محدودیت‌، محتوای اینستاگرام را در توییتر نیز مشاهده کنند. کاربران کافی است یک محتوای ویژه از اینستاگرام را انتخاب و لینک آن را کپی و در توییتر منتشر کنند.

توییتر در صورت تشخیص دادن محتوای اینستاگرام، آن را به عنوان تصویر شاخص و خلاصه کارت توییتر در حال انتشار نشان می‌دهد و دیگر نیازی به مراجعه به داخل اینستاگرام نیست.

با توجه به حذف این محدودیت به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان اینستاگرام و به طور کلی شرکت متا در تلاش است تا با اعمال تغییراتی ویژه شیوه کسب و کار و درآمدزایی سرویس‌ها را تغییر دهد و احتمالا به زودی شاهد تغییرات و بهبود‌های دیگر نیز خواهیم بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373