لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

TSMC به خاطر کمبود ریزپردازنده باید به دولت آمریکا جواب دهد

TSMC به خاطر کمبود ریزپردازنده باید به دولت آمریکا جواب دهد

وزارت تجارت آمریکا به تازگی از TSMC به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان ریزپردازنده خواسته تا داده‌های مربوط به فعالیت خود در طول دوره کمبود ریزپردازنده‌ ها را ارائه کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ وزارت تجارت آمریکا اطلاعات کلی از تولید و فروش قطعات ریز پردازنده را از این کارخانه درخواست کرده و درخواست خود برای تحویل اطلاعات یک یا چند شرکت خاص را مشخص نکرده است.

این وزارتخانه آمریکا اعلام کرده که هدف از دریافت اطلاعات TSMC به دست آوردن درک بهتر از بحران کمبود ریزپردازنده‌ها است و در تلاش است تا با شناخت چالش‌های پیش‌رو اقداماتی ویژه در این زمینه انجام دهد. این وزارتخانه همچنین ضرب‌الاجل ۹ نوامبر (یعنی تا پایان امروز) را برای TSMC در نظر گرفته است و باید اطلاعات مربوط به فروش محصولات تا پایان روز جاری در اختیار این وزارت خانه قرار گیرد.

TSMC یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان ریزپردازنده برای محصولات شرکت اپل است و حالا مشخص شده که برخی از اطلاعات ارائه شده از طرف این شرکت به اپل مربوط خواهد بود.

مدیران این کارخانه ادعا کرده‌اند که اطلاعات مربوط به فروش محصولات و قطعات تولید شده را از طریق یک فایل اکسل در اختیار مقامات آمریکایی قرار خواهند داد که این موضوع می‌تواند اطلاعات محرمانه شرکت اپل را نیز در اختیار دولت آمریکا قرار دهد. با توجه به این موضوع ممکن است در زمان انتشار این اطلاعات محرمانه برخی از افراد تمایل به افشای آن‌ها داشته باشند که در صورت وقوع این مسئله ممکن است روی فعالیت‌های کمپانی اپل نیز تاثیر بگذارد.

افشای این اطلاعات و ارائه آن‌ها به دولت آمریکا ممکن است باعث ایجاد سروصدای خبری متعدد شود و حتی روی فعالیت‌های شرکت اپل برای تولید محصولات آینده نیز تاثیر بگذارد. گفتنی است که اپل معمولا فعالیت‌های خود در زمینه تولید و فروش محصولات را به صورت محرمانه انجام می‌دهد و اتفاقات اخیر ممکن است روی فعالیت نهایی این کمپانی نیز تاثیر منفی داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420