لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رنگ‌بندی مک بوک ایر ۲۰۲۲ متنوع نیست!

رنگ‌بندی مک بوک ایر ۲۰۲۲ متنوع نیست!

یکی از خبرسازترین گزارش‌های هفته گذشته مربوط به مک بوک ایر ۲۰۲۲ بود که قرار است با پردازنده M2 و رنگ بندی متنوع تولید شود. اما مارک گورمن حالا خبر از عرضه تنها سه رنگ از این محصول را مطرح کرده است و رنگ‌بندی مک بوک ایر ۲۰۲۲ ممکن است متنوع نباشد.

در طول چند ماه گذشته اطلاعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید مک بوک ایر با رنگ بندی متنوع، همانند آنچه در آیمک ۲۴ دیده‌ایم منتشر شده است. این شایعات مطرح می‌کردند که شرکت اپل در تلاش است تا رنگ‌بندی ویژه آیمک ۲۴ اینچ را روی تمام دستگاه‌های میان‌رده خود پیاده‌سازی کند. تا پیش از این موضوع نیز شرکت اپل آیپد ایر ۴ را با رنگ‌بندی متنوع تولید و عرضه کرده بود و به نظر می‌رسید که روند تولید محصولات رنگی شرکت اپل گسترش پیدا کند.

اما مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل از رنگ‌بندی استاندارد همیشگی خود در تولید مک بوک ایر ۲۰۲۲ استفاده می‌کند. بر اساس این گزارش مک بوک ایر ۲۰۲۲ دارای رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و احتمالا طلایی خواهد بود و غیر از این سه رنگ، گزینه دیگری برای کاربران در دسترس نیست.

گورمن این گزارش‌ها را مبالغه‌آمیز می‌داند و اعلام کرده که شرکت اپل تنها سه رنگ استاندارد را برای تولید این محصول مورد استفاده قرار می‌دهد. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل در مارس سال جاری میلادی ادعا کرده بود که مک بوک ایر ۲۰۲۲ همانند دیگر مدل‌های محصولات میان رده جدید شرکت اپل دارای رنگ‌بندی متنوع خواهد بود.

شرکت اپل احتمالا در جریان رویداد WWDC 2022 از مک بوک ایر جدید رونمایی می‌کند. با توجه به این موضوع احتمالا تا پایان امروز صحت این شایعات مشخص خواهد شد و معلوم می‌شود که شرکت اپل مک بوک‌های خود را در چه رنگ‌بندی مشخصی تولید و عرضه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373