لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر M2 مهم‌ترین محصول معرفی شده در WWDC 2022 خواهد بود؟

مک بوک ایر M2 مهم‌ترین محصول معرفی شده در WWDC 2022 خواهد بود؟

شرکت اپل تا پنج روز دیگر کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در سال ۲۰۲۲ را برگزار می‌کند و با وجود شایعات مربوط به عدم رونمایی از محصولات سخت افزاری، خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرده که در جریان این رویداد مک بوک ایر M2 رونمایی خواهد شد.

در صورت صحت داشتن این شایعه مک بوک ایر ۲۰۲۲ اولین محصولی خواهد بود که شرکت اپل با پردازنده M2 از آن رونمایی می‌کند.

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسخه‌ای جدید از مک بوک ایر را همراه با تغییر کلی در طراحی آماده عرضه کند. این تحلیلگر باور دارد که شرکت اپل تصمیم به تولید مک بوک ایر ۲۰۲۲ در رنگ‌بندی‌های متنوع است که با رنگ‌بندی آیمک ۲۴ اینچی که تا پیش از این آماده عرضه به بازار شده بود یکسان خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که مک بوک ایر M2 مهم‌ترین محصول رونمایی شده در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سال ۲۰۲۲ میلادی است و در جریان این رویداد شرکت اپل اقدامی به رونمایی از محصولات سخت افزاری مهم‌تر نمی‌کند.

تا پیش از این شایعاتی مبنی بر رونمایی از هدست واقعیت افزوده اپل در جریان این رویداد وجود داشت که مینگ چی کو در توییت اخیر خود این ادعاها را رد کرده است.

مارک گورمن در تکمیل ادعای مینگ چی کو اعلام کرده که هدست واقعیت افزوده اپل با چالش‌هایی نظیر افزایش دمای دستگاه در زمان کار مداوم مواجه شده است و این موضوع باعث شده تا شرکت اپل نیاز به مدت زمانی بیشتر برای آماده‌سازی و رونمایی از آن داشته باشد.

علاوه بر این مسئله شرکت اپل برای توسعه هدست واقعیت افزوده خود همچنان با چالش‌هایی نظیر بهینه‌سازی دوربین، بهبود نرم افزارها و رابط کاربری و مواردی از این دست نیز مواجه است.

با وجود این مسئله ممکن است شرکت اپل در جریان رویداد از سیستم عامل Reality OS که مخصوص هدست واقعیت افزوده خود هست رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420