لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش ۳.۵ درصدی خرید اسمارت فون در سال ۲۰۲۲

کاهش ۳.۵ درصدی خرید اسمارت فون در سال ۲۰۲۲

گزارش‌های مالی اخیر نشان‌دهنده آن است که میزان فروش تلفن‌های هوشمند تا ۳.۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. در سال ۲۰۲۲ تنها ۱.۳۱ میلیارد واحد تلفن هوشمند فروخته شده است.

بر اساس گزارش موسسه IDC در طول سه ماهه گذشته به دلیل چالش‌های مربوط به تامین قطعات و خبرهای مربوط به آن، درخواست‌ها برای خرید این محصولات نیز در سراسر جهان کاهش یافته است و رشد قابل توجهی نصیب تولید‌کنندگان تلفن‌های هوشمند نشده است.

تا پیش از این پیش بینی شده که میزان رشد فروش تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ برابر با ۱.۶ درصد باشد. این در حالی است که اطلاعات اخیر IDC در مورد سه ماهه گذشته خبرهای خوبی را به سرمایه‌داران شرکت‌های فعال در حوزه تلفن‌های هوشمند نداده است.

در ادامه این گزارش آمده است که شرکت اپل در مقایسه با شرکت‌های دیگر فعال در حوزه فناوری کمترین آسیب ممکن را از کاهش فروش تلفن‌های هوشمند در سه ماه گذشته تجربه کرده است. با این حال میزان فروش آیفون‌ها در این شرکت نیز با کاهش مواجه بوده است و اپل نیز تجربه خوشایندی در زمینه عرضه و فروش آیفون‌ها نداشته است.

با این حال IDC ادعا کرده که شرکت اپل و دیگر کمپانی‌های تولید کننده محصولات مشابه در سال ۲۰۲۳ می‌توانند آسیب ایجاد شده اخیر را جبران کنند. بر اساس پیش‌بینی‌های این موسسه شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ میلادی با رشد ۵ درصدی در زمینه عرضه تلفن‌های هوشمند همراه خواهد شد و تلفن‌های هوشمند خود را با تیراژ بیشتری تولید و در نهایت به بازار عرضه می‌کند.

مشکلات مربوط به کمبود تراشه در سراسر جهان در کنار ایجاد قرنطینه‌های جدید در چین به خاطر موج جدید شیوع کرونا در این کشور که به تعطیلی کارخانه‌ها انجامیده باعث شده تا تولید تلفن‌های هوشمند با چالش‌های زیادی مواجه شود که در نتیجه آن محدودیت‌های بسیار زیادی برای شرکت‌های تولید کننده این محصولات ایجاد شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373