لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو نسل ۱ از رده خارج می‌شود

آیپد پرو نسل ۱ از رده خارج می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا پایان ماه میلادی جاری آیپد پرو نسل ۱ را از رده خارج کند و این محصول را در لیست دستگاه‌های قدیمی خود که امکان دریافت خدمات پس از فروش ندارند، قرار دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب سایت رسمی اپل دو محصول آیپد پرو نسل ۱ و Apple TV HD قرار است به زودی از رده خارج شوند و شرکت اپل امکان پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از این محصولات را متوقف می‌کند.

آیپد پرو نسل ۱ در نوامبر سال ۲۰۱۵ معرفی و در سال ۲۰۱۶ آماده عرضه به سراسر دنیا شد. این محصول فقط دارای یک سایز ۱۲.۹ اینچی بود و اپل اقدامی برای تولید مدل‌های دیگر از این محصول در سایز‌های دیگر نکرده بود. موفقیت این محصول باعث شد تا شرکت اپل نسل اول آیپد پروی ۹.۷ اینچی را نیز در سال ۲۰۱۶ آماده رونمایی کند که در نوع خود موفقیت قابل توجهی برای این شرکت به حساب می‌آمد.

اپل معمولا محصولات خود را پنج سال پس از تاریخ اولین عرضه در لیست محصولات از رده خارج شده قرار می‌دهد. با این حال برخی از محصولات که تعداد کاربران زیادی دارند، معمولا پشتیبانی طولانی‌تری را از طرف این شرکت دریافت می‌کنند. آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ نیز دو سال بیشتر از عرف کاری شرکت اپل در لیست محصولات پشتیبانی شده قرار گرفته بود که حالا قرار است در پایاین ژوئن سال جاری میلادی از رده خارج شود.

اپل تی وی HD که با عنوان اپل تی وی نسل چهارم نیز شناخته می‌شد، محصول دیگری است که قرار است در پایان ژوئن سال جاری میلادی به لیست محصولات قدیمی بپیوندد. این محصول در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شده بود که از لحاظ کاربری و طراحی کنترل و امکانات، دستگاه هوشمندتری نسبت به نسخه‌های پیشین اپل تی وی به حساب می‌آمد. همین موضوع نیز باعث شد تا شرکت اپل پشتیبانی از آن را بیش از پنج سال ادامه و دهد و اپل تی وی ۲۰۱۵ پس از گذشت هفت سال از زمان رونمایی و عرضه اولیه قرار است در لیست محصولات قدیمی شرکت اپل قرار گیرد.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا دست‌کم یک نسخه ارزان قیمت از اپل تی وی را در ابعاد یک دانگل و با قیمتی بسیار ارزان آماده عرضه به بازار کند. حذف اپل تی وی نسل ۴ می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از صحت داشتن این شایعه مینگ چی کو در نظر گرفته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420