لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مرورگر داک داک گو با تمرکز بر حریم خصوصی برای مک منتشر شد

مرورگر داک داک گو با تمرکز بر حریم خصوصی برای مک منتشر شد

بنیاد توسعه‌دهنده موتور جست و جوگر داک داک گو به تازگی اولین نسخه بتای عمومی مرورگر خود را آماده عرضه به کاربران کرده است. این مرورگر قرار است ابزاری برای حفظ حریم خصوصی کاربران مک باشد.

مرورگر داک داک گو تا پیش از این برای آیفون نیز عرضه شده بود و توانسته بود توجه بسیاری از علاقه مندان به حفظ بیشتر حریم خصوصی را به خود جلب کند. با توجه به این موضوع نیز توسعه‌دهندگان تصمیم به عرضه نسخه جدیدی از این مرورگر برای کامپیوترهای مک گرفته‌اند تا کاربران به شکلی بهینه‌تر امکان حفظ حریم خصوصی را داشته باشند.

داک داک گو در کامپیوترهای مک دارای قابلیت های ویژه‌ای در زمینه حفظ حریم خصوصی است که از جمله آن‌ها می‌تواند به قابلیت بلاک کننده ردیاب‌ها اشاره کرد که توسعه‌دهندگان قدرت آن را بسیار خوب توصیف کرده‌اند.

داک داک گو دومین مرورگر پردانلود در تلفن‌های همراه در آمریکا و بعد از کروم بوده است، همچنین اطلاعات مرتبط با کاربر را جمع‌آوری نکرده و دسترسی به حریم خصوصی آنلاین را ساده می‌کند. داک داک گو یک مرورگر و گزینه جستجو با ویژگی تمرکز بر حریم خصوصی بوده که در دستگاه‌های iOS قابل دسترسی است، همچنین به عنوان موتور جستجوگر پیش فرض تنظیم می‌شود.

داک داک گو اگرچه به سیاست کسب درآمد از تبلیغات باور دارد اما از تاریخچه جستجو و فعالیت‌های آنلاین کاربران برای ارائه تبلیغات به آن‌ها استفاده نمی‌کند.

موتور جست و جوی داک داک گو تا پیش از این خود را به عنوان امن‌ترین موتور دنیا معرفی کرده بود. توسعه‌دهندگان این مرورگر شرکت گوگل را به جاسوسی از کاربران متهم کرده بودند. توسعه‌دهندگان این مروگر اعلام کرده‌ بودند که گوگل نتایج جست و جو و فعالیت‌ کاربران را ردیابی می‌کند و این موضوع مشخصا اقدامی بارز در زمینه جاسوسی کردن و دریافت اطلاعات از کاربران است.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت