لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل هنوز در تولید انبوه لنز تله فوتو برای ایفون 15 مشکل دارد

اپل هنوز در تولید انبوه لنز تله فوتو برای ایفون 15 مشکل دارد

شرکت اپل برای تولید انبوه لنز پریسکوپی تله فوتو در آیفون 15 با مشکلاتی پیچیده مواجه شده است. مدیران این شرکت هنوز برای عقد قرارداد با تامین‌کنندگان این قطعه به نتیجه نرسیده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری The Elec شرکت اپل مناقصه مربوط به تولید این قطعه را میان شرکت ‌های جنوب شرق آسیا برگزار کرده است و شرکت اپل Jahwa Electronics واقع در کره جنوبی برنده این مناقصه شده است تا لنز‌های مربوط به آیفون ۱۶ را تولید کند. مدیران اپل در نیمه اول سال ۲۰۲۱ از تاسیسات این شرکت کره‌ای دیدن کرده بودند و قرار شده بود تا مبلغ ۱۵۵ میلیون دلار را برای تجهیز این تاسیسات در زمینه تولید قطعات شخصی‌سازی شده هزینه کنند و حالا Jahwa آماده اجرای فرایند تولید از سال آینده شده است.

با این حال برخی از مدیران شرکت اپل با همکاری این شرکت با تامین کننده کره‌ای مشکل دارند و قطعات نمونه ساخته شده توسط این کمپانی را مناسب استفاده در تلفن‌های هوشمند آیفون نمی‌دانند.  این موضوع در نهایت باعث شده تا اختلافات میان مدیران اپل افزایش پیدا کند و معلوم نیست که چه زمانی کمپانی تامین کننده فرایند کاری خود را آغاز می‌کند.

بر اساس گزارش جف پو شرکت اپل تصمیم دارد تا دست‌کم یک مدل پرو از آیفون‌های ۱۵ را در سال ۲۰۲۳ میلادی مجهز به فناوری لنز پریسکوپی همراه با لنز ۱۰ برابر اپتیکال کند.

با سیستم پریسکوپی، نور ورودی به لنز تله فوتو در دوربین آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس می‌تواند در زاویه‌ای مشخص از طریق مجموعه‌ای از آینه‌ها به سنسور اصلی دوربین برسد. این موضوع باعث تغییر مسیر نور و نحوه انتقال آن به سنسور دوربین می‌شود. در حقیقت اپل مجبور است برای دسترسی به این فناوری آینه‌ها و لنز دوربین را به گونه‌ای محکم و غیر قابل تغییر در دوربین آیفون ۱۵ پرو قرار دهد تا تصویر به هیچ وجه تار یا خارج از قالب اصلی نرود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420