لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر احتمالی از آداپتور دو پورت USB-C اپل منتشر شد

تصویر احتمالی از آداپتور دو پورت USB-C اپل منتشر شد

شرکت اپل احتمالا تصمیم به رونمایی از آداپتور دو پورت USB-C دارد و این محصول را به زودی آماده عرضه به بازار می‌کند. در این میان شایعات و تصاویر احتمالی مربوط به این محصول نیز منتشر شده است.

تا پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شرکت اپل تصمیم به تولید و عرضه یک آداپتور دو پورت USB-C با توان ۳۵ وات دارد که امکان شارژ سریع حداکثر یک دستگاه به همراه شارژ معمولی یک دستگاه دیگر را نیز خواهد داشت.

در این میان وب سایت Charger Lab تصویری از یک آداپتور را در دو زاویه مختلف منتشر کرده است که احتمالا مربوط به این محصول معرفی نشده شرکت اپل است. این تصویر نشان دهنده یک آداپتور جمع و جور و کوچک است که دارای دو درگاه USB-C بوده و می‌تواند به صورت همزمان دو دستگاه را شارژ کند. این اداپتور به گونه‌ای ساخته شده که دوشاخه ان می‌تواند جمع شود و می‌توان آن را به شکلی ساده‌تر حمل کرد.

با استفاده از این محصول احتمالا می‌توان دو آیفون، یا یک ایفون و یک آیپد را شارژ کرد. اپل احتمالا این محصول را برای دستگاه‌های همراه نظیر آیفون، ایپد و اپل واچ و اکسسوری‌هایی نظیر پاوربانک طراحی کرده است و تصمیم به تولید محصولی مشابه برای استفاده به عنوان شارژ همزمان مک بوک و دستگاه‌های دیگر ندارد.

اوایل مارس امسال مینگ چی کو که یکی از تحلیلگران سرشناس شرکت اپل است اعلام کرده بود که شرکت اپل تصمیم به تولید آداپتور دو پورت USB-C دارد اما این تحلیلگر ادعا کرده بود که محصول یاد شده توانی معادل با ۳۰ وات دارد اما شایعات اخیر ادعا می‌کنند که شرکت اپل این محصول را با توان ۳۵ وات آماده تولید و عرضه خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420