لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر ۲۰۲۲ در دو سایز آماده عرضه خواهد شد

مک بوک ایر ۲۰۲۲ در دو سایز آماده عرضه خواهد شد

گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم به رونمایی از دو سایز مختلف از مک بوک ایر ۲۰۲۲ دارد.

این گزارش توسط راس یانگ تحلیلگر محصولات هوشمند دارای نمایشگر منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل امسال نیز همانند سال‌های گذشته تمایلی به استفاده از فناوری Mini LED در دستگاه‌های خود نداشته است، با این حال این شرکت تصمیم گرفته تا همانند سال ۲۰۱۵ به قبل مک بوک ایر را در دو سایز تولید کند.

تا پیش از این جان پروزر ادعا کرده بود که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک‌های ایر جدید را با همان زبان طراحی مک بوک پرو ۲۰۲۱ عرضه کند که البته در آ‌ن‌ رنگ بندی جدیدی نیز دیده می‌شود. رنگ‌بندی این مجموعه از محصولات قرار است در زمینه قرار بگیرد و شرکت اپل بدنه اصلی این محصولات را سفید طراحی خواهد کرد و اطراف‌های این محصول با رنگ‌های متنوع طراحی خواهند شد. پروزر تاکید کرده که رنگ‌بندی این محصول دقیقا با رنگ‌بندی آیمک ۲۴ مطابق باشد.

شرکت اپل این محصول را احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۲ و پیش از کنفرانس WWDC 2022 رونمایی خواهد کرد. با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که کنفرانس بهاری در سال ۲۰۲۲ زمان مناسب برای تولید و عرضه این محصول به بازار باشد.

راس یانگ اعلام کرده که مک بوک ایر ۲۰۲۲ قرار است در دو سایز ۱۵.۲ اینچ و ۱۶ اینچ آماده عرضه به بازار شود. نمایشگر این محصولات همچنان از جنس ال سی دی خواهد بود و خبر از Mini LED در مک بوک ایرهای امسال نخواهد بود.

علاوه بر این مارک گورمن در بخش Power On خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرده بود، شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک ایر ۲۰۲۲ را با بیشترین تغییر در طراحی آماده توسعه و عرضه به بازار کند. گورمن بر این باور است که شرکت اپل تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی این محصولات را آماده عرضه نمی‌کند، بلکه تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی تغییراتی کلی در این محصولات اعمال کند و  مک بوک جدید قرار است مجموعه‌ای از تغییرات کلی را در خود داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420