لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک کاربر فرانسوی سفارش مک استودیوی خود را زودتر از موعد دریافت کرد

یک کاربر فرانسوی سفارش مک استودیوی خود را زودتر از موعد دریافت کرد

یک کاربر فرانسوی طرفدار اپل، مک استودیوی سفارشی خود را چند روز قبل از تحویل رسمی آن دریافت کرد و تصاویری از این دستگاه را منتشر کرد.

خریدار مک استودیو که بنابر گزارشی از وب‌سایت فرانسوی زبان Mac4Ever سیمون نامیده شده، بسته حاوی محصول را از یک اپل استور ناشناخته قبل از تاریخ اصلی دریافت کرد.

سیمون بعد از دریافت سفارش خود، تصاویری از این محصول را به اشتراک گذاشت که شامل عکس‌هایی از جلو، پشت و ته جعبه دستگاه است. این تصاویر چیز جدیدی درباره مک استودیو نشان نمی‌دهند، اما آنچه را که Mac4Ever به عنوان «اشتباه خوشایند» در بخشی از فروشگاه اپل نامیده را به تصویر کشیده است.

کاربر فرانسوی سفارش مک استودیوی خود را زودتر از موعد دریافت کرد

در حالی که اپل سعی می‌کند جلو ارسال محصول را قبل از تاریخ عرضه بگیرد، برخی از خرده‌فروش‌های این شرکت گاهی اوقات با اخلال در این روند، محصول را زودتر از موعد به دست مشتری می‌رسانند.

کاربر فرانسوی سفارش مک استودیوی خود را زودتر از موعد دریافت کرد

در ماه مه ۲۰۲۱، تعدادی از مشتریان اپل گفتند که آن‌ها آیپد پرو M1 سفارشی خود را چند روز زودتر از موعد دریافت کردند. برخی دیگر از کاربرانی که در آوریل ۲۰۲۱ ایرتگ سفارش داده بودند، زودتر از تاریخ مورد انتظار آن را تحویل گرفتند.

مک استودیو که فروش آن با قیمت ۱۹۹۹ دلار شروع می‌شود، دستگاه جدیدی در خط تولید مک است که بین مک مینی و مک پرو قرار دارد. این دستگاه مجهز به رده بالاترین تراشه اپل یا M1 مکس و M1 اولترا است و نسبت به مک پرو رده بالاتر به لحاظ تکنیکی قدرتمندتر است.

لازم به ذکر است که اپل مک استودیو را در کنفرانس هشتم مارس با عنوان Peek Performance معرفی و رونمایی کرد و اعلام کرده است که سفارش‌ها از تاریخ ۱۸ مارس به دست مشتریان خواهد رسید.

بدنه آلومینیومی مک استودیو مجهز به پورت‌های مختلفی است که می‌توان به پورت تاندربولت در قسمت پشت دستگاه، دو پورت USB استاندار، HDMI و جک 3.5 میلی متری اشاره کرد. همچنین این مک جدید از چهار نمایشگر Pro Display XDR و یک تلوزیون 4K پشتیبانی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420