لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

NFT به پلتقرم اینستاگرام خواهد آمد

NFT به پلتقرم اینستاگرام خواهد آمد

بعد از توییتر، پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری که NFT  به آن وارد می شود، اینستاگرام است. مارک زاکربرگ مدیر عامل متا در بزرگترین فستیوال موسیقی آمریکا SXSW این موضوع را تایید کرده و بنا به گفته او، این مجموعه دیجیتال به زودی برای اینستاگرام ارائه خواهد شد.

وب‌سایت Engadget اشاره کرد که زاکربرگ درباره نقش NFT ها در پلتفرم اینستاگرام و نحوه ارائه آن در متاورس صحبت کرده است.

مدیر عامل متا گفت که ما در حال کار کردن بر ارائه NFT در اینستاگرام هستیم، شاید زمان دقیق آن را اعلام نکنیم، ولی طی چند ماه آینده توانایی وارد کردن آن را به اینستاگرام خواهیم داشت. خوشحالم از اینکه به اطلاعتان برسانم که می‌توانید در متاورس لباس هایی را به آواتار بپوشانید که از طریق NFT قابل خرید بوده و بین افراد و مکان‌های مختلف انتقال می‌یابند. اکنون برخی از مسایل فنی برای توسعه و یکپارچه کردن با متاورس باقی مانده که به زودی به واقعیت تبدل می‌شود.

او همچنین گفت که NFTها ماه‌ها از پلتفرم اینستاگرام دور هستند. قبلا آدام موزری مدیر عامل اینستاگرام گفت که این شرکت فعالانه در حال کاوش مجموعه‌های دیجیتال است و فایننشیال تایمز گزارش داده است که این شرکت قصد داشت در ماه ژانویه، رمز غیر قابل معاوضه را به کیف پول کریپتو اضافه کند.

گرچه در هفته گذشته علاقه و گرایش کمتری به NFT مشاهده شد، اما افراد بیشتری به آن دسترسی و مکانی برای نمایش آن نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این، اینستاگرام بر بهبود این شبکه اجتماعی برای کسب درآمد از تولید محتوا تمرکز دارد.

توکن یا رمز غیر قابل معاوضه، در حوزه گیم و مجموعه‌های دیجیتال قابل استفاده است که گیمرها و کلکسیونرها می توانند از طریق آن کسب درآمد کنند. موارد استفاده از NFTها در گیمینگ، سرمایه دیجیتال، تشخیص هویت، مهارت‌های فردی و سایر موارد است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420