لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماشین اپل احتمالا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

ماشین اپل احتمالا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

مینگ چی کو اخیرا در توییتی گفت که کارکنان تیم اپل که مدت طولانی است روی خودرو الکتریکی معروف این شرکت کار می‌کنند، به‌تازگی منحل شده و برای رسیدن به تولید انبوه این وسلیه نقلیه در سال ۲۰۲۵، این تیم باید دوباره سازمان‌دهی شود.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، برنامه‌های خودرو الکتریکی اپل از زمان تایید این پرو‍ژه در سال ۲۰۱۴، به دلیل تغییراتی در مدیریت این پروژه با شکست‌های پی در پی مواجه شد.

در نوامبر ۲۰۲۱، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش کرد که این شرکت در حال تسریع کار بر این پروژه به هدف تولید وسیله نقلیه‌ای با قابلیت‌های کامل خودران است. گورمن گفت که اپل در حال هدفگذاری عرضه این ماشین برای سال ۲۰۲۵ است، اما به دلیل چالش‌های توسعه ممکن است جدول زمانی کمی به تعویق بیوفتد.

بنابر اظهار گورمن، کوین لینچ مدیر بخش فناوری اپل سال گذشته به ریاست پروژه ماشین خودران این شرکت منصوب شد. لینچ قبلا مدیر اجرایی در شرکت Adobe بوده و به دلیل کار بر اپل واچ مشهور شده، او از سال ۲۰۱۳ در این شرکت مشغول است.

شایعات زیادی پیرامون ماشین اپل وجود دارد، ولی در صورت موفقیت تیم، این پروژه تا سه سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

اپل در سال ۲۰۱۴ شروع به کار بر پروژه تایتان کرد و با بیش از هزار کارشناس و مهندس در حال توسعه وسیله نقلیه الکتریکی در یک مکان سری در نزدیکی دفتر مرکزی کوپرتینو مشغول بوده‌اند.

پروژه ماشین اپل چندین بار طی سال‌های گذشته دستخوش تغییرات شده که بیشتر به دلیل اختلافات داخلی و مشکلات مدیریتی بوده، اما در هر حال توسعه این محصول هرگز متوقف نشده است.

شایعات زیادی تاکنون درباره این پروژه منتشر شده که نشان می‌دهند اپل بر تولید ماشین خودران و خودکار و بدون نیاز به راننده متمرکز است. این پروژه بسیار بلند پروازانه بوده و شایعات نشان می‌دهند که طراحی این ماشین خودران بدون فرمان و پدال است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420