لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استودیو دیسپلی از کدام آیپدها پشتیبانی می‌کند؟

استودیو دیسپلی از کدام آیپدها پشتیبانی می‌کند؟

استودیو دیسپلی از آیپد ایر نسل پنجم و آیپد پرو نسل سوم پشتیبانی می‌کند، در حالی که با آیپدهای نسل چهارم یا آیپد مینی ۶ سازگار نیست.

اپل می‌گوید که استودیو دیسپلی ۲۷ اینچی با کیفیت 5K از طیف وسیعی از مک‌ها حتی مک بوک پرو سال ۲۰۱۶ پشتیبانی می‌کند، اما در مورد سازگاری با آیپدها، محدود به آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی یا همان آیپدهای پرو نسل سوم و بعدتر، همچنین آیپد ایر جدید نسل پنجم می‌شود.

این محدودیت موجب تعجب کاربران شده است که چرا سایر مدل‌های آیپد با پورت USB-C از جمله آیپد ایر نسل چهارم و جدیدترین آیپد مینی، با استودیو دیسپلی سازگار نیستند که به توان عملیاتی داده‌ها برمی‌گردد.

مدل‌های آیپد پرو که از استودیو دیسپلی پشتیبانی می‌کنند مجهز به پورت USB-C با سرعت انتقال داده ۱۰ گیگابیت بر ثانیه هستند، در حالی که آیپد ایر نسل چهارم و آیپد مینی ۶ مجهز به پورت USB 3.1 نسل یک با سرعت انتقال داده ۵ گیگابیت بر ثانیه هستند. این اتصالات استاندارد از یک نمایشگر اکسترنال با کیفیت رزولوشن 4k و رفرش ریت 30 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

در مقابل، آیپد ایر جدید دارای پورت USB 3.1 است که سرعت انتقال داده را دو برابر کرده و مدل‌های سازگار آیپد پرو دارای پورت USB 2.1 با سرعت انتقال داده ۱۰ گیگابیت بر ثانیه با دستگاه جدید مطابقت دارند. به همین دلیل این دستگاه‌ها می‌توانند از خروجی استودیو دیسپلی پشتیبانی کنند.

به نظر می‌رسد هنوز معلوم نشده که آیپدهای با اتصال USB-C ناسازگار می‌توانند تصویر ضعیفی تولید کنند یا هیچ تصویری ارائه نمی‌کنند، ولی بهتر است که به مشتریان گفته شود حتما به فهرست سازگاری‌های محصولات اپل توجه کنند تا بتوانند تجربه عملیاتی کامل را با نمایشگر جدید داشته باشند.

مشتریان می‌توانند استودیو دیسپلی را از فروشگاه‌های آنلاین اپل سفارش دهند و در تاریخ ۱۸ مارس آن را دریافت کنند، گرچه تاریخ تحویل مک استودیوی جدید و استودیو دیسپلی تا ماه آوریل کاهش یافته است.

در ایالات متحده، استودیو دیسپلی با پایه قابل تنظیم برای شیب و برچسب قیمت ۱۵۹۹ دلار قابل خریداری است و در صورت اضافه شدن پایه قابل تنظیم برای ارتفاع، قیمت آن به ۱۹۹۹ دلار می‌رسد. این نمایشگر را می توان با شیشه بافت نانو و آداپتور VESA Mount پیکربندی کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420