لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با معرفی آیفون SE 3، تولید نسل قبلی متوقف شد

با معرفی آیفون SE 3، تولید نسل قبلی متوقف شد

اپل با معرفی و عرضه آیفون SE 3 در کنفرانس هشتم مارس ۲۰۲۲، تولید آیفون SE 2 را متوقف کرد و دستگاه جدید با برچسب قیمت ۴۲۹ دلار، در حال حاضر ارزان‌ترین آیفون اپل است.

با رونمایی از نسل سوم آیفون SE در کنفرانس هشتم مارس با عنوان Peek Performance، اپل نسل دوم این آیفون ارزان قیمت را از فروشگاه‌های آنلاین خود حذف کرد و آیفون SE جدید به عنوان ارزان‌ترین آیفون این شرکت و با قیمت بیشتر از قبل قابل دسترسی است.

آیفون SE 2، مجهز به تراشه A13 بایونیک، رم سه گیگبایتی و با برچسب قیمت پایه ۳۹۹ دلار و در رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت موجود بود.

در مقابل، آیفون SE 3 جدید مجهز به پردازنده A15 بایونیک که در آیفون ۱۳ نیز به کار رفته است، باتری پیشرفته، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید و اتصالات 5G است. در نتیجه قیمت این مدل جدید ۴۲۹ دلار که ۳۰ دلار از مدل قبلی گران‌تر است و با همان سه رنگ عرضه می‌شود.

آیفون SE 2022در سه ظرفیت 64، 128 و 256 گیگابایت آماده عرضه شده است. اپل در تولید این تلفن هوشمند تلاش کرده تا سخت افزارهایی مشابه با آیفون 13 پرو را در آن آماده عرضه کرد. در حقیقت این تلفن هوشمند ظاهری شبیه به آیفون 8 دارد؛ اما از درون قدرت آیفون 13 پرو را برای شما فراهم میاورد.

پردازنده این تلفن هوشمند A15 Bionic بوده که شامل سریع‌ترین چیپ طراحی شده برای تلفن‌های هوشمند تا به امروز است. این پردازنده قدرت پردازش مرکزی و گرافیکی کافی برای اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سنگین را دارد.

نسخه جدید آیفون SE با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت که در نسخه قبلی ارائه نمی‌شد، با قیمت ۵۷۹ دلار عرضه و قابل دسترسی می‌شود. آیفون SE با شارژرهای دارای استاندارد Qi برای شارژ بی‌سیم سازگار بوده از ارائه شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

پیش خرید آیفون SE 3 جدید از روز جمعه یازدهم مارس شروع خواهد شد و در ۱۸ مارس، مشتریان می‌توانند دستگاه خود را تحویل بگیرند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427