لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عملکرد بالای تراشه M1 اولترا در اولین بنچمارک مشخص شد

عملکرد بالای تراشه M1 اولترا در اولین بنچمارک مشخص شد

اولین بنچمارک برای تراشه قدرتمند M1 اولترا که به تازگی انجام شده به قدرت بالای این تراشه جدید اپل اشاره کرده که از مک پرو اینتل ۲۸ هسته‌ای عملکرد بهتری دارد.

نتایج اولین بنچمارک برای تراشه M1 اولترا اپل که در گیگ‌بنچ بعد از رویداد هشتم مارس نشان داده شده، تایید می‌کند که ‌قدرت این پردازنده دوبرابر ‌M1 مکس است که بنابر ادعای اپل نسبت به بالاترین رده مک پرو، عملکرد بهتری دارد.

مک با برچسب 13.2، همان مک استودیو با تراشه M1 اولترا ۲۰ هسته‌ای است که در نتایج بنچمارک، امتیاز تک هسته‌ای ۱۷۹۳ و امتیاز چند هسته‌ای ۲۴۰۵۵ را کسب کرده است.

عملکرد بالای تراشه M1 اولترا در اولین بنچمارک مشخص شد

به طور نسبی، بالاترین رده مک پرو با تراشه Xeon W اینتل ۲۸ هسته‌ای، امتیاز تک هسته‌ای ۱۱۵۲ و امتیاز چند هسته‌ای ۱۹۹۵۱را کسب کرد، بنابراین M1 اولترا در مقایسه بنچمارک خاص با عملکرد مک چند هسته‌ای، ۲۱ درصد سریع‌تر است. در مورد عملکرد تک هسته‌ای، M1 اولترا ۵۶ درصد سریع‌تر از مک پرو ۲۸ هسته‌ای است.

اپل ادعا کرده است که M1 اولترا در عملکرد پردازنده مرکزی، تا ۶۰ درصد سریع‌تر از مک پرو ۲۸ هسته‌ای است، بنابراین اپل احتمالا به تفاوت‌های تک هسته‌ای در مقیاسی اشاره می‌کند که طی کنفرانس به اشتراک گذاشته است.

این اولین بنچمارک است، اما می‌توان شاهد عملکرد بهتری از M1 اولترا در بنچمارک‌های بیشتری بود که بعد از عرضه مک استودیو در ۱۸ مارس انجام خواهد شد.

اپل در کنفرانس روز هشتم مارس خود از مک استودیو همراه با پردازنده M1 اولترا و یک نمایشگر خاص رونمایی کرد. این مک جدید مجهز به پورت‌های کاربردی و سیستم خنک کننده ویژه بوده و به لحاظ ابعاد و اندازه، دو برابر مک مینی است، در حالی که قدرت پردازشی آن بسیار قوی‌تر از مک پرو است.

این غول فناوری، مک پرو جدید که پرچمدار مک‌های اپل سیلیکون تاکنون است را به زودی وارد بازار جهانی خواهد کرد. مک با تراشه ‌M1 اولترا، نسخه رده بالای مک‌های مجهز به تراشه ‌M1 مکس است که دارای ابعاد کوچک‌تری است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420