لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آداپتور برق ۳۰ وات اپل با طراحی جدید عرضه خواهد شد

آداپتور برق ۳۰ وات اپل با طراحی جدید عرضه خواهد شد

مینگ چی کو تحلیلگر معروف و معتبر محصولات اپل اخیرا در توییتی گفت که این شرکت ممکن است یک آداپتور برق ۳۰ وات را با طراحی شکل جدید در سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

او گفت که این آداپتور برق جدید با فناوری نیترید گالیوم (GaN) عرضه خواهد شد، که موجب کوچک‌تر و سبک‌تر شدن، همچنین افزایش کارایی شارژر نسبت به شارژرهای بر پایه سیلیکون می‌شود.

شارژر جدید ۳۰ وات، نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر آداپتور برق ۳۰ واتی USB-C فعلی است که همراه با جدیدترین مک بوک ایر ارائه شد.

شرکت اپل برای اولین بار آداپتور برق GaN را در سال گذشته به شکل شارژر ۱۴۰ واتی USB-C برای مک بوک پرو ۱۶ اینچی بازطراحی شده عرضه کرد.

آداپتور برق ۱۴۰ واتی اپل، اولین شارژر حاوی نیترید گالیوم است که مجهز به استاندارد USB-C Power Delivery 3.1 و بسیار کوچک و سبک بوده و گرمای کمتری منتقل می‌کند. بدون استفاده از GaN، آداپتور برق ۱۴۰ وات با توجه به میزان وات آن، احتمالا بزرگتر خواهد بود.

اکثر برندهای شخص ثالث مثل انکر و بلکین، شارژرهای بر پایه نیترید گالیوم را چند سال پیش برای استفاده با محصولات اپل معرفی کردند. این آداپتور در دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که از استاندارد Power Delivery 3.1 پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، کاربرانی که مک بوک پرو ۱۶ اینچی خریداری کنند، می‌توانند شارژرهای برندهای شخص ثالث را برای دستگاه خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مک بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده اینتل، شارژر ۹۶ واتی داشت، در حالی که مک بوک پرو جدید با پردازنده اپل سیلیکون از شارژر ۱۴۰ واتی استفاده می‌کند که کابل آن را می‌توان به پورت USB-C مبتنی بر تاندربولت متصل کرد یا از پورت اختصاصی مگ سیف برای شارژ استفاده کند. گفتنی است که مک بوک پرو ۱۴ اینچی با پردزانده اپل سیلیکون با استفاده از شارژرهای ۶۷ و ۹۶ وات شارژ می‌شود.

اپل شارژر ۱۴۰ واتی را به طور جداگانه و با قیمت ۹۹ دلار نیز عرضه می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420