لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمایل 40 درصد کاربران برای خرید آیفون SE3

تمایل 40 درصد کاربران برای خرید آیفون SE3

یافته‌های حاصل از نظرسنجی‌های وب‌سایت Sellcell نشان می‌دهند که ۴۰ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند اپل قصد دارند آیفون SE3 خریداری کنند.

طبق این نظرسنجی، 24 درصد کاربران آیفون SE3 را به عنوان دستگاه اصلی خریداری خواهند کرد و 16 درصد دیگر، آن را به عنوان هدیه یا دستگاه دوم استفاده خواهند کرد.

در حالی که اکثر خریداران قصد دارند خودشان این دستگاه را استفاده کنند، 10.9 درصد آن را برای فرزند خود خریداری می‌کنند، 10.2 درصد برای همسر یا شریک زندگی خود و 7.8 درصد این دستگاه را برای اعضای خانواده مثل والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود می‌خواهند تهیه کنند.

اکثر مشتریان قصد دارند نسل سوم آیفون SE اپل را به خاطر قیمت آن خریداری کنند، اما 15.2 درصد عمدتا به دلیل اتصالات 5G و 11.3 درصد اندازه کوچک را عامل مهمی در خرید می‌دانند، همچنین 6.7 درصد دکمه هوم با تاچ آیدی را ترجیح می‌دهند.

طبق این نظرسنجی، 11.5 درصد مدل‌های آیفونی که کاربران قصد دارند آن را به SE3 ارتقا ‌دهند، شامل مدل‌های آیفون 11 است. علاوه بر این، 6.8 درصد مربوط به آیفون XR و 6.7 درصد مربوط به آیفون 12 می‌شود، اما طیف وسیعی از نسل‌های مختلف آیفون برای ارتقا به آیفون SE جدید وجود دارد که شامل آیفون 6 تا آیفون 13 پرومکس می‌شود.

در این میان، 66.2 درصد از کاربران تمایل به خرید آیفون SE3 ندارند و ابراز کرده‌اند که از مدل فعلی آیفون خود راضی هستند، 9.3 درصد منتظر عرضه آیفون 14 بوده، 4.1 درصد گفته‌اند که دستگاه خیلی کوچک است و سه درصد دیگر به خاص نبودن آن اشاره کرده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود نسل سوم آیفون میان رده SE در کنفرانس پیک پرفورمنس اپل معرفی شود که احتمالا در کنار آن، نسل پنجم آیپد ایر، یک مک مینی رده بالای بازطراحی شده و مک بوک پرو 13 اینچی جدید رونمایی خواهد شد.

برخی شایعات نشان می‌دهند که احتمالا نام آیفون SE3 با عنوان SE Plus معرفی شود، همچنین گفته شده که با وجود قیمت ارزان، ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427