لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت اول

جمع‌بندی کنفرانس هشتم مارس :: قسمت اول

اپل روز سه شنبه هشتم مارس ۲۰۲۲ کنفرانس Peek Performance را با معرفی مک استودیوی جدید به همراه Studio Display، نسخه 5G آیفون SE با تراشه A15 و آیپد ایر M1 با مودم 5G برگزار کرد. این رویداد آغازگر فعالیت اپل در سال ۲۰۲۲ است و به نظر می‌رسد که اپل خیلی هم موفقیت آمیز این کنفرانس را آغاز کرده است. در ادامه این مطلب به محصولاتی که اپل در جریان این رویداد معرفی کرده خواهیم پرداخت.

مک استودیو و استودیو دیسپلی

مک استودیو به جرئت مهم‌ترین محصول شرکت اپل در جریان این رویداد بود. اپل در این رویداد مک استودیو را به همراه Studio Display معرفی کرد. پکیج کامل اپل استودیو شامل مک استودیوی رده بالا به همراه نمایشگر استودیو و اکسسوری‌های آن در مجموعه به قیمت ۱۱ هزار دلار می‌رسد.

اپل از یک نمایشگر اکسترنال ۲۷ اینچی با کیفیت 5K و قیمت ۱۵۹۹ دلار رونمایی کرد. این نمایشگر با وجود پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع، ۴۰۰ دلار هزینه اضافه و با شیشه بافت نانو با قیمت ۳۰۰ دلار اضافه موجود است.

مک استودیو جدید دارای پور‌ت‌های کاربردی، سیستم خنک کنندگی ویژه و طراحی مینیمال است است. ابعاد این محصول تقریبا دو برابر یک مک مینی است، اما از لحاظ قدرت پردازشی حتی از مک پرو هم قوی‌تر و سریع‌تر است.

این کامپیوتر جدید رسته‌ جدیدی از محصولات اپل به شمار می‌آید که تجربه‌ای متفاوت از کامپیوترهای دسکتاپ را ارائه می‌دهد و از طرف دیگر مجموعه کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون را کامل کرده است.

قدرت مک استودیو

اپل در جریان معرفی مک استودیو آن را قدرتمندتر از مک پرو ۲۰۱۹ بر Core i9 عنوان کرد که برای اجرای وظایف پردازشی امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مک پرو جدید همچنین دارای پور‌ت‌های کاربردی تاندربولت، USB-A و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است.

اپل مک پرو جدید را به زودی قابل سفارش خواهد کرد و قرار است از در هفته‌های آینده آن‌ها را آماده عرضه به بازار جهانی کند. گفتنی است که مک پرو به عنوان پرچمدار کامپیوترهای اپل سیلیکون روانه بازار شود که تا به امروز آماده تولید شده است.

برای مطالعه ادامه این مطلب به قسمت دوم مراجعه کنید.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت