لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رندرهایی از نمایشگر ۲۷ اینچی استودیو دیسپلی منتشر شد

رندرهایی از نمایشگر ۲۷ اینچی استودیو دیسپلی منتشر شد

بنابر شایعه جدیدی از یک یوتیوبر ناشناخته، نمایشگر پایین رده ۲۷ اینچی با عنوان  Studio Display، در کنفرانس روز هشتم مارس اپل عرضه می‌شود.

در ویدیویی که رندهایی از Mac Studio آینده را نمایش می‌دهد، این یوتیوبر رندرهایی از نمایشگر ۲۷ اینچی ارزان قیمت با عنوان  Studio Display را به اشتراک گذاشته است.

در حالی که این یوتیوبر سابقه تایید شده‌ای در به اشتراک‌گذاری برنامه‌های اپل ندارد، اما در این ویدیو نشان داده که نمایشگر ۲۷ اینچ با حاشیه‌های کمی بزرگتر از Pro Display XDR و بدون الگوی پشتی رونمایی خواهد شد.

رندرها طراحی مشابه آیمک ۲۴ اینچی اپل را نشان می‌دهند که دارای یک حاشیه یا قاب جلو با رنگ مشکی و بدون پورت‌های اکسترنال است، گرچه یک پورت برای اتصال به کامپیوتر مورد نیاز است.

اخیرا مینگ چی کو تحلیگر مشهور محصولات اپل گفت که پیش‌بینی می‌کند این شرکت نمایشگر پایین رده ۲۷ اینچی بدون مینی ال ای دی را امسال معرفی خواهد کرد و اگر این شایعه درست باشد، این محصول در رویداد امروز معرفی می‌شود. در این شایعات به قیمت بالقوه این محصول اشاره نشده، ولی برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلار برای آن منطقی به نظر می‌رسد.

همان‌طور که قبلا اشاره شده است، احتمالا تمرکز اصلی اپل در این رویداد بر کامپیوترهای مک است. در میان مک‌ها می‌توان به حضور پررنگ مک بوک پرو ۱۳ اینچی، مک بوک ایر جدید با تراشه M2، آیمک پرو ۲۷ اینچی، آیفون SE، مک مینی، آیپد ایر و احتمالا یک مانیتور میان رده اکسترنال اشاره کرد.

گفتنی است که بنابر شایعات منتشر شده، اپل احتمالا اواخر سال جاری میلادی سیستم عامل مربوط به فناوری واقعیت افزوده خود را عرضه خواهد کرد. بسیاری تصور کردند که اپل احتمالا از هدست واقعیت افزوده خود در این کنفرانس رونمایی می‌کند که ممکن است به خاطر استفاده از لوگوی این شرکت با فرمت واقعیت افزوده برای معرفی کنفرانس پیک پرفورمنس باشد.

کنفرانس اپل سه شنبه هشتم مارس ساعت ۱۰ صبح به وقت غرب آمریکا و به طور دیجیتال برگزار می‌شود، این رویداد در وب‌سایت رسمی اپل و در صفحه رویدادها قابل مشاهده است. کاربران ایرانی می‌توانند در اینستاگرام شرکت اپل ان آی سی ساعت 9:30 شب به وقت تهران، شاهد پخش زنده این کنفرانس باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420