لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارت افزایش ذخیره‌سازی JetDrive Lite 330 برای مک بوک پرو عرضه شد

کارت افزایش ذخیره‌سازی JetDrive Lite 330 برای مک بوک پرو عرضه شد

شرکت تایوانی Transcend، کارت افزایش ذخیره‌سازی JetDrive Lite 330 را با ارائه فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایت برای مک بوک پرو 14 و 16 اینچی عرضه کرد.

شرکت تایوانی Transcend عرضه کارت‌های افزایش ذخیره‌سازی JetDrive Lite 330 را برای مدل‌های مک بوک پرو 14 و 16 اینچی آغاز کرده است که برای کاربران جدیدترین مک اپل، راه مقرون به صرفه‌ای برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی ارائه می‌کند.

کارت‌های 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اضافه با کمتر از 90 دلار ارائه کرده و به کاربران امکان می‌دهد که جایگزین مناسب و بادوامی را به جای خریدن حافظه داخلی با قیمت بالاتر داشته باشند.

کارت‌های JetDrive Lite به طور سفارشی طراحی شده‌اند که با هر مدل مک بوک پرو هماهنگ می‌شوند و حداکثر سرعت خواندن و نوشتن متوالی را به ترتیب 95 و 75 مگابایت فراهم می‌کنند.

هنگامی که این کارت داخل شیار کارت‌خوان قرار می‌گیرد، می‌توان از فضای ذخیره‌سازی اضافه برای نگه داشتن فایل‌های بزرگی مثل تصاویر RAW یا ویدیوهای 4K استفاده کرد، همچنین این کارت می‌تواند برای بک‌آپ گیری از Time Machine در آن‌بورد به کار رود.

این شرکت می‌گوید کارت افزایش ذخیره‌سازی JetDrive Lite دارای پنج سال گارانتی محدود است و با استفاده از فناوری پیشرفته چیپ‌ست تولید می‌شود که به آب، گرد و غبار و شوک مقاوم هستند. غیر از مدل‌های مک بوک پرو ۲۰۲۱، این قطعه از مک بوک پرو رتینا ۱۳ اینچی پشتیبانی می‌کند.

مجموعه کارت‌های JetDrive Lite اکنون در آمازون با قیمت پایه 35.99 دلار برای 128 گیگابایت و قیمت 89.99 دلار برای ظرفیت 512 گیگابایت موجود است.

کارت افزایش ذخیره‌سازی یک برد مدار چاپی است که با اتصال به یک شیار توسعه روی بورد اصلی، می‌تواند قابلیت‌های جدیدی را در سیستم ایجاد کرده و آن را ارتقا می‌بخشد. انواع کارت توسعه شامل کارت گرافیک، کارت صدا، مودم‌های داخلی و کارت شبکه است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420