لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل امسال نمایشگر اکسترنال ۲۷ اینچی را عرضه می‌کند

اپل امسال نمایشگر اکسترنال ۲۷ اینچی را عرضه می‌کند

مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل در توییتر گفت این شرکت تا سال ۲۰۲۳  آیمک پرو یا مک پرو عرضه نخواهد کرد، در حالی که قصد دارد نمایشگر ۲۷ اینچی بدون مینی ال ای دی برای امسال را عرضه کند.

طبق پیش‌بینی‌های مینگ چی کو برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اپل قصد دارد مک مینی رده بالای جدید و یک نمایشگر اکسترنال ۲۷ اینچی بدون مینی ال ای دی در سال ۲۰۲۲ عرضه کند، در حالی که مک پرو اپل سیلیکون و آیمک پرو تا ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.

پیش‌بینی کو که اپل قصد ندارد آیمک پرو را تا سال آینده عرضه کند برخلاف اطلاعات منتشر شده از یاس رانگ، تحلیلگر صنعت نمایشگر است. یانگ، که سابقه معتبری در ارتباط با محصولات اپل دارد، گفت که یک آیمک پرو در ماه ژوئن امسال معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود آیمک پرو  جایگزین آیمک اینتل ۲۷ اینچی فعلی باشد و در کنار آیمک ۲۷ اینچی معرفی شده در آوریل ۲۰۲۱، فروخته شود. یانگ گفت آیمک پرو مجهز به مینی ال ای دی است و شایعات قبلی نشان می‌دهند که طراحی مشابه دستگاه ۲۴ اینچی دارد.

اختلاف نظر عمده‌ای که بین مینگ چی کو و یانگ وجود دارد، می‌تواند قابل قبول باشد که این تحلیلگران به دستگاه‌های مختلفی اشاره می‌کنند.

کو به آیمک حرفه‌ای رده بالای واقعی اشاره می‌کند، در حالی که جزئیات مطرح شده توسط یانگ، به راحتی آیمک غیر حرفه‌ای را توضیح می‌دهد.

مینگ چی کو گفت که در آینده نزدیک‌تر، اپل قصد دارد نمایشگر ۲۷ اینچی و بدون مینی ال ای دی مقرون به صرفه‌ای را برای کاربران خود عرضه کند. مارک گورمن نیز اشاره کرد که احتمالا این نمایشگر در رویداد مارس معرفی خواهد شد.

کو همچنین تایید کرد که اپل یک مک مینی رده بالا را امسال عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود طی رویداد هفته آینده رونمایی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427