لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای مک او اس مانتری 12.3 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

پنجمین بتای مک او اس مانتری 12.3 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل به‌تازگی پنجمین بتای آزمایشی مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه‌دهندگان به همراه بتای عمومی منتشر کرد که این نرم افزار جدید یک هفته بعد از انتشار چهارمین بتا بوده است.

توسعه‌دهندگانی که ثبت نام کرده‌اند می‌توانند نسخه جدید بتا را از طریق مرکز توسعه‌دهنده اپل و بعد از نصب پروفایل مناسب دانلود کنند. نسخه‌های بتا در Software Update > System Preference قابل دسترسی هستند.

آپدیت مهم مک او اس مانتری 12.3 قابلیت یونیورسال کنترل را ارائه کرده که در کنفرانس WWDC وبرای اولین بار معرفی شد، سپس انتشار آن چند ماه به تاخیر افتاد. یونیورسال کنترل به گونه‌ای طراحی شده که به کاربران اجازه می‌دهد یک موس یا ترک‌پد و کیبورد در چندین کامپیوتر مک و آیپد استفاده شوند.

بعد از به‌روزرسانی دستگاه‌ها با مک او اس مانتری 12.3 و آیپد او اس 15.4، قابلیت یونیورسال کنترل به طور خودکار فعال شده و اجازه می‌دهد نشانگر مک و کیبورد با آیپد و برعکس کار کند.

مانتری 12.3، هنگامی که هدفون‌ها به مک متصل هستند، پشتیبانی از فریمور ایرپاد را اضافه کرده است. همچنین افزونه‌های کرنل مورد استفاده در دراپ‌باکس و وان‌درایو را منسوخ کرده، زبان برنامه‌نویسی پایتون ۲ حذف شده که اپل استفاده از زبان برنامه‌نویسی جایگزین مثل پایتون ۳ را برای توسعه‌دهندگان پیشنهاد می‌کند.

در این آپدیت، کارکاکترهای ایموجی جدیدی اضافه شده که شامل مواردی مثل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره است.

دراپ‌باکس ماه گذشته اعلام کرده بود کاربرانی که مک او اس مانتری 12.3 را دانلود و نصب می‌کنند، موقتا با باز کردن فایل‌های فقط آنلاین در برخی اپلیکیشن های شخص ثالث با مشکل مواجه می‌شوند. این شرکت دلیلی برای این باگ ارائه نکرد، ولی مشخص است که به افزونه‌های کرنل مرتبط است که موجب شد توسط اپل منسوخ شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427