لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام از مودم اسنپ دراگون X70 رونمایی می‌کند

کوالکام از مودم اسنپ دراگون X70 رونمایی می‌کند

کوالکام از مودم 5G جدید خود اسنپ دراگون X70 رونمایی کرده است که احتمالا آخرین مودم کوالکام برای استفاده در آیفون‌ها خواهد بود، زیرا اپل قصد دارد از تراشه‌های سفارشی ساخت خود استفاده کند.

کوالکام می گوید مودم اسنپ دراگون X70 برای گوشی های هوشمند مجهز به اولین پردازنده هوش مصنوعی 5G در دنیا است که با سیستم مودم RF یکپارچه شده و می‌تواند دانلود و سرعت Uplink را در باندهای mmWave و sub-6GHz افزایش دهد.

بنابر بیانیه مطبوعاتی این شرکت: اسنپ دراگون X70 نسبت به نسل قبلی، سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت 5G را دارد و دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ و جدیدی مثل Qualcomm 5G AI Suite، Qualcomm 5G Ultra-Low Latency Suite و 4X Carrier aggragation برای رسیدن به سرعت بی نظیر 5G، پوشش، کیفیت سیگنال و تاخیر کم  است.

Durga Malladi معاون ارشد و مدیر کل 5G، پهنای باند موبایل و زیرساخت‌ها و فناوری کوالکام گفت که نسل پنجم مودم RF، موجب توسعه رهبری ما در دنیا شده و پردازش هوش مصنوعی 5G، می‌تواند پلتفرم و نقطه عطفی برای نوآوری‌های ارتقا عملکرد ایجاد کند. همچنین اسنپ دراگون X70 نمونه‌ای از تحقق پتانسیل کامل 5G و ایجاد دنیای هوشمند است.

بنابر گفته کوالکام، اسنپ دراگون X70 می‌تواند به سرعت دانلود 10 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 3.5 بر ثانیه برسد، همچنین به دلیل فناوری نسل سوم 5G PowerSave تا 60 درصد بهره‌وری انرژی داشته و از 5Gmulti-SIM  و Dual-SIM Dual Active پشتیبانی می‌کند.

پیش‌بینی شده که مودم اسنپ دراگون X70 تا پایان 2022 در دستگاه‌های 5G عرضه شود، ولی معلوم نیست که در آیفون 14 یا آیفون‌های آینده به کار رود.

برخی گزارش‌ها حاکی از این هستند که مودم سفارشی 5G اپل، احتمالا در آیفون‌های 2023 استفاده خواهند شد، ولی هنوز مشخص نشده از مودم X70 در چه دستگاهی استفاده شود. بعد از اتمام قرارداد اپل با کوالکام، احتمالا این شرکت از مودم طراحی شده سلولار سفارشی ساخت خود در همه دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427