لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی جدید Alto’s Adventur به اپل آرکید اضافه شد

بازی جدید Alto’s Adventur به اپل آرکید اضافه شد

بازی جدید اسنوبورد پایان ناپذیر Alto’s Adventure: The Spirit of the Mountain با ارائه برخی ویژگی های خاص، در ماه مارس به پلتفرم اپل آرکید اضافه خواهد شد.

این عنوان انحصاری یک نسخه بازطراحی شده از Alto’s Adventur اصلی است، اما با کاراکتر انحصاری جدید که ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص منحصر به فرد با بیش از ۱۵ هدف جدید برای تکمیل شدن دارد.

این بازی مجهز به یک موسیقی اصلی و صدای دست‌ساز است که تجربه منحصر به فردی را ارائه می‌دهد و احتمالا در میان طرفداران اولین بازی این مجموعه، محبوب خواهد شد. این عنوان روز جمعه ۲۵ مارس به اپل آرکید اضافه می‌شود.

اپل آرکید این ماه App Store Greats را دریافت می‌کند که عناوین قدیمی معرفی شده در این پلتفرم  هستند. بازی Shadow Blade+ از Crescent Moon Games روز چهارم مارس به صورت یک پلتفرم اکشن منتشر خواهد شد. بازیکنان به عنوان یک نینجا با نام Kuro ایفای نقش می‌کنند و در مراحل مختلفی با وجود تله‌ها و دشمنان، مسابقه می‌دهند.

بازی معمایی محبوب Monument Valley 2 در ماه مارس به اپل آرکید می‌آید که بازیکنان می‌توانند در نقش Ro قرار بگیرند، اسرار و رازهای دره را به یک کودک آموزش دهند، محیط را کشف کنند و با دستکاری معماری پیشرفت کنند. نسخه اپل آرکید این بازی شامل فصل جدید The Lost Forest است و به گونه‌ای طراحی شده که موجب افزایش آگاهی برای محافظت از درختان می‌شود.

لازم به ذکر است که چند بازی موجود در اپل آرکید در ماه مارس آپدیت‌های محتوایی قابل توجهی دریافت می‌کنند که شامل Solitaire Stories، Disney Melee Mania و Taiko no Tatsujin Pop Tap Beat هستند.

اپل آرکید در اپلیکیشن اپ استور قابل دسترسی بوده و این سرویس با هزینه 4.99 دلار در ماه برای همه اعضای خانواده موجود است.

سرویس اپل آرکید در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و بیش از ۱۰۰ عنوان بازی را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد که اکثر آن‌ها منحصرا برای این سرویس هستند. ناگفته نماند توسعه‌دهندگان بازی‌های این پلتفرم از افراد بسیار حرفه‌ای در این زمینه هستند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420