لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۳ مسدود شد

امکان داون گرید به آی او اس ۱۵.۳ مسدود شد

شرکت اپل پس از عرضه آی او اس ۱۵.۳.۱ امکان داون گرید به نسخه ۱۵.۳ را متوقف کرده است و از پنجشنبه شب به بعد، دیگر کاربرانی که نسخه جدید را دریافت کرده باشند امکان بازگشت به نسخه قبلی را نخواهند داشت.

آی او اس ۱۵.۳ در تاریخ ششم بهمن ۱۴۰۰ توسط شرکت اپل عرضه شد که در آن برخی از آسیب‌پذیری‌های امنیتی پیدا شده در مرورگر سافاری برطرف شده بود. آسیب پذیری برطرف شده مربوط به دسترسی وب‌سایت‌های در حال مشاهده به URL وب‌سایت‌های دیگری بود که در مرورگر باز شده بودند. وب‌سایت‌ها همچنین امکان دسترسی به داده‌های شخصی کاربران و حساب کاربری گوگل را فراهم می‌کرد.

اپل در ۲۱ بهمن آی او اس ۱۵.۳.۱ را به عنوان یک پچ امنیتی دیگر منتشر کرد. این به‌روزرسانی مشکل امنیتی WebKit را برطرف می‌کرد و از طرف دیگر مشکل عدم کارکرد نمایشگرهای بریل را برای کاربران نابینا برطرف کرده بود. از آنجایی که این آپدیت تغییرات امنیتی نیز در خود داشته شرکت اپل پس از انتشار آن، امکان داون گرید به نسخه‌ قبلی را متوقف کرده است. کاربران دیگر نمی‌توانند نسخه پیشین یعنی آی او اس ۱۵.۳ را برای دستگاه‌های خود دریافت کنند.

توقف فرایند داون گرید یک روند معمول در عرضه آپدیت‌های سیستم عامل آی او اس است. شرکت اپل پس از عرضه یک آپدیت امنیتی امکان دریافت نسخه‌های پیشین را محدود می‌کند تا امنیت کاربران به طور حداکثری حفظ شود. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا کاربران آیفون‌ها تجربه‌ای یکپارچه داشته باشند و اختلال در عملکرد یک نسخه از سیستم عامل آی او اس با کمترین مشکلات در آیفون مواجه باشند.

گفتنی است که در شرایط کنونی گزارشی مبنی بر اختلال در عملکرد آی او اس ۱۵.۳.۱ وجود ندارد، با این حال اگر کاربرانی که این نسخه را نصب کرده‌اند مشکل کاربردی داشته باشند، باید تا زمان عرضه آپدیت بعدی منتظر باقی بمانند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427