لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با اولین آیپد دارای لایتنینگ خداخافظی کرد

اپل با اولین آیپد دارای لایتنینگ خداخافظی کرد

شرکت اپل از روز دوشنبه آیپد نسل چهار را در کنار آیفون ۶ پلاس در لیست محصولات Vintage قرار داد.

آیپد نسل چهارم اولین تبلت شرکت اپل بود که با درگاه لایتنینگ طراحی و تولید می‌شد. این محصول که در سال ۲۰۱۲ رونمایی و عرضه شد، تا ماه نوامبر ۲۰۲۱ در وب سایت شرکت اپل قابل خریداری بود، اما اپل شب گذشته رسما اعلام کرد که این محصول از لیست دستگاه‌های قابل پشتیبانی و فروش این شرکت خارج شده است.

این موضوع به منزله آن است که آیپد نسل ۴ دیگر در هیچ یک از فروشگاه‌های رسمی شرکت اپل آماده فروش نیست و در عین حال هیچ یک از قطعات لازم برای اعمال تعمیرات این محصول برای تعمیرکاران رسمی موجود نیست.

آیپد نسل چهارم در نوامبر ۲۰۱۲ رونمایی شده بود و همانطور که گفته شد، مهم‌ترین تغییری که در آن به کاربران ارائه شده بود عرضه درگاه لایتنینگ به جای پورت ۳۰ پین بود. درگاه لایتنینگ اولین بار در آیفون ۵ رونمایی شده بود و پس از آن نیز محصولات همراه اپل مجهز به این درگاه شدند.

لایتنینگ باعث می‌شد تا درگاه ارتباطی و کابل مورد نیاز برای شارژ و انتقال داده آیفون‌ها کوچک‌تر و جمع و جورتر شود و در عین حال اتصال آن نیز ساده‌تر شود.

در کنار درگاه لایتنینگ، آیپد نسل چهار تا دو برابر در پردازش‌های مرکزی و تا سه برابر در پردازش‌های گرافیکی نسبت به نسل قبلی خود سریع‌تر شده بود. این موضوع به طور کل باعث می‌شد تا عملکرد آیپد نسل چهار برای انجام کارهای روزمره بهبود پیدا کند و امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران قرار دهد. آیپد نسل چهار از جمله دستگاه‌های قدرتمند شرکت اپل بود که باعث شد تا نیاز به استفاده روزمره از آیپد در میان کاربران احساس شود.

شرکت اپل با توقف تولید و عرضه این محصول تصمیم به توقف پشتیبانی نرم افزاری از آن گرفت. حال این کمپانی تصمیم گرفته تا فرایند فروش این محصول را نیز متوقف کند. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا به دلیل کمبود قطعات مورد نیزا به تعمیر، شرکت اپل امکان ارائه هیچگونه خدماتی را به کاربران آیپد نسل چهار از طریق مراکز رسمی خود نداشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420