لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در بتای سوم مک او اس مانتری ۱۲.۳ دسترسی به یونیورسال کنترل را آسان‌تر کرد

اپل در بتای سوم مک او اس مانتری ۱۲.۳ دسترسی به یونیورسال کنترل را آسان‌تر کرد

اپل اخیرا سومین بتای مک او اس مانتری ۱۲.۳ را برای توسعه‌دهندگان با آپدیت کوچکی برای دسترسی آسان‌تر به تنظیمات یونیورسال کنترل منتشر کرد. قابلیت یونیورسال کنترل امکان استفاده از چندین مک و آیپد را با یک ماوس یا ترک‌پد و کیبورد ارائه می‌دهد.

یونیورسال کنترل از طریق نسخه‌های بتای مک او اس مانتری 12.3 و آیپد او اس 15.4 فعال شده و برای توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان بتای عمومی قابل دسترسی است و حتی در ظرفیت بتا نیز خیلی خوب کار می‌کند.

هنگامی که بخش Displays در System Prefrences بعد از این به‌روزرسانی نرم افزاری باز می‌شود،  دکمه Universal Control نیز قابل مشاهده برای کاربران خواهد شد. دکمه یونیورسال کنترل مستقیما به تنظمات سه‌گانه موجود برای این قابلیت می‌رود.

قبل از انتشار بتای سوم، گزینه یونیورسال کنترل در قسمت پایین تب Advanced قرار داشت که اکنون حذف شده است و دسترسی به آن کمی سخت‌تر بود.

با وجود اینکه مکان قرار گرفتن گزینه یونیورسال کنترل آپدیت شده، اما تنظیمات آن تغییری نکرده است. دو تنظیم اول به طور پیش فرض فعال هستند و اجازه استفاده از یونیورسال کنترل را می‌دهند، در حالی که تنظیم سوم اختیاری است و می‌تواند به کاربر امکان اتصال مجدد و خودکار برای هر مک یا آیپدی که قبلا متصل شده را خواهد داد.

هنگامی که آپدیت‌ها برای عموم منتشر شود، همه کاربران می‌توانند به راحتی به این ویژگی دسترسی پیدا کنند که احتمالا نسخه عمومی آن در رویداد هشتم مارس سال جاری میلادی ارائه خواهد شد.

نسخه بتای مک او اس مانتری 12.3 علاوه بر پشتیبانی از قابلیت یونیورسال کنترل، امنیت بیشتری را برای مدیریت پسوردهای سافاری، همچنین فریم‌ورک‌ها و سرویس‌های پس‌زمینه‌ای مورد نیاز برای استفاده از فناوری باند اولتراواید فراهم می‌کند.

لازم به ذکر است که اپل، فناوری باند فوق‌پهن را در مک او اس به همراه تمام قابلیت‌های موجود ارائه خواهد کرد، ولی زمان دقیق و نسخه مورد نظر برای رونمایی از آن هنوز مشخص نشده است. احتمال دارد در بهار سال جاری، این شرکت درباره زمان انتشار و نحوه گسترش این فناوری در همه سیستم عامل‌های خود، اطلاعاتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427