لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سومین بتای مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل سومین بتای مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل به تازگی سومین بتای آزمایشی مک او اس مانتری 12.3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است، آپدیت جدید یک هفته بعد از انتشار دومین بتا مانتری 12.3 ارائه شده است.

توسعه‌دهندگانی که ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند این آپدیت را از مرکز توسعه دهنده اپل و بعد از نصب پروفایل مناسب دانلود کنند. آپدیت‌های بتا در System Prefrences > Software Update قابل دسترسی است. همچنین برای کاربرانی که هنوز با سیستم عامل مک او اس بیگ سور کار می‌کنند، آپدیت مک او اس 11.6.5 نیز موجود است.

در آپدیت مک او اس مانتری 12.3 یونیورسال کنترل قابل دسترسی شده است، این ویژگی مهم را اپل در کنفرانس WWDC رونمایی کرد و سپس قابلیت دسترسی به آن را تا چند ماه به تاخیر انداخت. یونیورسال کنترل امکان استفاده از  ماوس و کیبورد را برای چندین مک و آیپد با آیپد او اس 15.4 فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند بعد از نصب آپدیت‌های مک او اس مانتری 12.3 و  آیپد او اس 15.4، به طور خودکار به یونیورسال کنترل دسترسی یابند که به مکان‌نما و کیبورد مک اجازه می‌دهد با آیپد و برعکس کار کنند. ناگفته نماند کار کردن با این قابلیت بسیار آسان است.

مک او اس مانتری 12.3 از فریمور ایرپادها هنگام اتصال هدفون‌ها به مک پشتیبانی می‌کند، همچنین افزونه کرنل مورد استفاده توسط نرم افزارهای دراپ‌باکس و مایکروسافت وان‌درایو را منسوخ و زبان برنامه‌نویسی پایتون ۲ را حذف می‌کند. اپل به توسعه‌دهندگان گفت که باید از یک زبان برنامه‌نویسی جایگزین مثل پایتون ۳ استفاده کنند.

لازم به ذکر است که زبان برنامه‌نویسی پایتون ۳، نسخه جدیدی است که برای برطرف شدن مشکلات پایتون ۲ منتشر شده است.

کاراکترهای ایموجی جدید شامل مواردی مثل صورت آب شده، لب گزنده، دست‌های قلبی، حباب‌ها، لوبیا، صورت با دهان مورب، کف دست رو به بالا، تخم مرغ، چرخش، کم شدن باتری، مرجان، لوتوس یا نوعی نیلوفر آبی و غیره در این آپدیت موجود است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427