لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Sifu برای کاربران پلی استیشن با اختلال مواجه است

Sifu برای کاربران پلی استیشن با اختلال مواجه است

بازی Sifu به سبک اکشن-ماجراجویی قرار است به‌زودی منتشر شود، ولی دسترسی اولیه به آن برای اجرا در پلی استیشن، با اختلال در دانلود مواجه شده است.

سونی می‌گوید اختلال بازی Sifu را برای پلی استیشن برطرف کرده است، ولی بازیکنان همچنان با مشکل دسترسی به آن مواجه هستند.

Sloclap توسعه‌دهنده این بازی توصیه می‌کند که بازیکنان دستگاه پلی استیشن را یک بار ری‌استارت کنند و بازی را از آرشیو دوباره راه‌اندازی کنند.

بازیکنانی که از پلی استیشن ۵ استفاده می‌کنند، می‌توانند به Settings > Users رفته و سپس Accounts > Other > Restore Licenses، روی Restore کلیک کرده تا فرایند بازیابی آغاز شود.

توسعه‌دهنده بازی Sifu از بازیکنان می‌خواهد در صورت موثر نبودن این روش، می‌توانند با آیدی شبکه پلی استیش، DM را به همراه منطقه و نوع پلی استیشن یعنی PS4 یا PS5 را برای آن‌ها ارسال کنند. آن‌ها این اطلاعات را برای مهندسین پلی استیشن ارسال می‌کنند تا مشکل را ردیابی کنند.

برخی از بازیکنان پیشنهاد داده‌اند که بازی را می‌توان از سرویس پلی استیشن پلاس دانلود کرده و سپس آن را نصب کنند.

کاربران زمانی متوجه اختلال در بازی شدند که صبح روز یکشنبه ششم فوریه متوجه شدند که تایمر شمارش معکوس بازی در فروشگاه پلی استیشن در آینده گیر کرده است و بازیکنانی که بازی را از قبل سفارش داده بودند موفق به دانلود بازی نشدند.

وب‌سایت TheGamer اشاره کرده که ممکن است این اختلال با تاریخ انتشار داخلی بازی در پلی استیشن مرتبط باشد. همچنین تاریخ انتشار برای برخی از بازیکنان در ماه آوریل و برای برخی دیگر در ماه فوریه نشان داده شده است، اما مشکل واقعی هنوز مشخص نشده است.

بازی Sifu در سبک مبارزه‌ای معرفی شده است که عنوان جدید استودیو Sloclap است که از هنرهای رزمی ورزش کونگ‌فو بهره می‌برد و روایت داستان بسیار ساده و روان است. این بازی قرار است روی پلی استیشن ۴ و ۵ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و وضوح تصویر روی پلی استیشن ۵ احتمالا 4K خواهد بود. بازی در تاریخ هشتم فوریه ( سه شنبه ۱۹ بهمن) به صورت دیجتالی منتشر خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420