لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی به آیمک ۲۴ اینچ ۲۰۲۲ اضافه می‌شود

فیس آیدی به آیمک ۲۴ اینچ ۲۰۲۲ اضافه می‌شود

در شماره جدید خبرنامه Power On مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ علاوه بر اشاره به تراشه M2 و مک بوک پرو ۲۰۲۱ به این موضوع اشاره کرده که آیمک ۲۴ اینچ ۲۰۲۲ علاوه بر پشتیبانی از تراشه M2 قرار است امکان احراز هویت کاربران خود را با فیس آیدی داشته باشد.

گورمن ادعا کرده که سیستم احراز هویت فیس آیدی از لحاظ فنی امکان کار روی آیمک ۲۴ اینچ ۲۰۲۰ با تراشه M1 که در ماه مه ۲۰۲۱ عرضه شد، وجود داشت و اپل می‌خواست که این سیستم احراز هویت بیومتریک کاربردی را به این کامپیوتر اضافه کند. با این حال اپل به دلایلی نامعلوم از این کار منصرف شد و در نهایت سنسور تاچ آیدی روی مجیک کیبورد این محصولات قرار گرفت.

این اخلیلگر ادعا کرده که اپل امسال تصمیم دارد تا کار ناتمام گذشته خود را به سرانجام برساند و در آینده نزدیک باید شاهد حضور فیس آیدی در اولین کامپیوتر مک باشیم. این تحلیلگر اعلام کرده که آیمک ۲۴ اینچ ۲۰۲۲ برای پشتیبانی از فیس آیدی نیازی به ناچ ندارد و اپل تمامی قطعات مورد نیاز برای تعبیه این فناوری را در محفظه دوربین این محصول تعبیه خواهد کرد.

مارک گورمن در اوایل ژانویه ۲۰۲۱ نیز این ادعا را مطرح کرده بود و در آن زمان نیز بر این باور بود که شرکت اپل آیمک ۲۴ اینج با پردازنده M1 را مجهز به این فناوری می‌کند. با این حال در نهایت شرکت اپل اقدامی برای رونمایی از این فناوری در کامپیوترهای مک خود نکرد و تا به امروز نیز هیچ یک از مدل‌های مک مجهز به این سیستم احراز هویت نشده‌اند.

گفتنی است که شرکت اپل تا پیش از این بارها پتنت‌های مختلفی را برای ارائه فیس آیدی در آیمک به ثبت رسانده‌ است که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به تشخیص کاربر پیش از آن است که آماده کار با کامپیوتر شود. اپل در تلاش است تا با استفاده از سیستم‌های پیشرفته یادگیری ماشینی امکانی را طراحی کند که به محض نشستن کاربر پشت میز آیمک، دستگاه از حالت اسلیپ خارج شود و آماده به کار باشد.

البته در حال حاضر معلوم نیست که تکنولوژی‌های توضیج داده شده در پتنت‌های به ثبت رسیده اپل قرار است در آیمک ۲۴ اینچ ۲۰۲۲ تعبیه شود یا اپل استفاده از این فناوری‌ها را به زمانی دیگر موکول می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427