لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۲۰۲۲ فاقد نمایشگر پروموشن خواهد بود

مک بوک پرو ۲۰۲۲ فاقد نمایشگر پروموشن خواهد بود

اپل احتمالا تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی از چهار کامپیوتر جدید مک رونمایی کند و حالا شایعه‌ای ادعا کرده که مک بوک پرو ۲۰۲۲ دست‌کم در مدل‌های میان‌رده خود مجهز به نمایشگر پروموشن نیست و اپل تغییرات ارائه شده در این کامپیوتر جدید را به تعبیه تراشه M2 در آن خلاصه کرده است.

مارک گورمن تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ شب گذشته اقدام به انتشار گزارشی طولانی در شماره جدید خبرنامه Power On کرده است و طی آن ادعا کرده که شرکت اپل دست‌کم چهار مدل مک M2 را در سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی می‌کند که احتمالا یک یا دو مدل از آن در جریان کنفرانس بهاری که قرار است در ۸ مارس برگزار شود، اماده رونمایی و عرضه به بازار خواهند شد.

در ادامه این ادعای مطرح شده، مارک گورمن ادعا کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بوک پرو ۲۰۲۲ را با تغییراتی مشخص آماده عرضه به بازار کند. مدل‌های میان رده این محصول احتمالا فاقد نمایشگرهای پروموشن خواهند بود. گورمن بر این باور است که تفاوت کلیدی میان مدل‌های پایه‌ای مک بوک پرو ۲۰۲۲ با مدل‌های رده بالا، به نمایشگر پروموشن مربوط می‌شود. هرچند که اپل در مدل‌های رده بالاتر از سخت افزار بهبودیافته‌تر و البته تراشه‌های قدرتمندتر از سری M2 استفاده می‌کند. عدم استفاده از نمایشگر پروموشن باعث می‌شود تا قیمت مک بوک پرو‌های مدل پایه ارزان‌تر از انتظارها باشد، با این حال این موضوع هنوز توسط منابع رسمی تایید نشده است.

اپل تصمیم دارد تا صرفا در مدل‌های رده بالای مک بوک پرو ۲۰۲۲ از پنل‌های ‌Mini LED استفاده کند. این مک بوک‌ها همچنین قرار است همانند سال گذشته در دو سایز 14 و 16 اینچ آماده عرضه به بازار شوند. مارک گورمن اعلام کرده که این محصولات در مدل‌های رده بالا مجهز به دو ترابایت ذخیره‌سازی SSD خواهند بود و اپل میزان حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایت را برای آن‌ها در نظر گرفته است. البته نسخه رده بالا و سفارشی این محصولات تا سقف ۶۴ گیگابایت رم خواهد داشت.

گورمن تاکید کرده که شرکت اپل تغییری در طراحی و ظاهر این مک بوک‌ها نخواهد داد و از همان طراحی سال گذشته در این محصولات استفاده خواهد کرد. همچنین این تحلیلگر به رونمایی از مک بوک ایر، مک بوک پرو، آیمک ۲۴ اینچ و مک مینی در طول سال 2022 میلادی از طرف اپل نیز اشاره کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420