لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پادکست در کمال تعجب پنج‌ ستاره شد!

اپل پادکست در کمال تعجب پنج‌ ستاره شد!

بسیاری از کاربران از پنج ستاره شدن اپلیکیشن اپل پادکست تعجب کرده‌اند و واکنش‌های زیادی به این موضوع نشان داده‌اند.

اپل چند ماه پیش امکان امتیازدهی به اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را آزاد کرد و همین موضوع نیز باعث شد تا بسیاری از کاربران انتقادها و نظرهای خود را نسبت به این مجموعه از اپلیکیشن‌ها که توسط خود شرکت اپل توسعه داده شده بود، ابراز کنند.

پس از این موضوع، گزارش‌هایی نشان دادند که اپلیکیشن اپل پادکست محبوبیت زیادی در میان کاربران ندارد و بسیاری از کاربران امتیاز کمی را برای آن در نظر گرفته‌اند. اما نکته بسیار تعجب برانگیز این بود که در مدت زمانی کوتاه امتیازهای اپل پادکست به شکلی غیرقابل پیش‌بینی افزایش پیدا کرد که بسیاری از افراد اپل را مسبب این موضوع عنوان کردند. حال مشخص شده که اپل پادکست آنقدر امتیازهای مثبت دریافت کرده که به شکلی غیرقابل تصور به یک اپلیکشین پنج ستاره در اپ استور تبدیل شده است.

در حقیقت اپل به شکلی کاملا آشکارا در حال دستکاری امتیازدهی اپلیکیشن‌های خودش در اپ استور است و به سادگی با قرار دادن نظرات مثبت به صورت انبوه امتیاز‌های این اپلیکشین را بالا برده است. البته نکته تعجب برانگیز این است که اپل پادکست حتی باوجود انبوه نظرات مثبت نیز نباید پنج ستاره می‌شد، چرا که تعداد زیادی از کاربران دست کم برای مدت زمانی مشخص به آن امتیازهای بسیار پایین داده بودند.

امتیازها و تعداد ستاره‌های اپل پادکست در کمتر از یک ماه از 4.6 به 5 رسیده است و هیچ توضیحی تاکنون در این مورد منطقی به نظر نمی‌رسد. حال بسیاری از کاربران از این موضوع متعجب هستند که چگونه اپل پادکست به یک اپلیکیشن ونج ستاره تبدیل شده است و چرا اپل تا این حد آشکارا اقدام به افزایش امتیازها و ستاره‌های آن کرده است. اپل پادکست در روزهای اول آزاد شدن روند نظردهی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل با امتیاز 1.8 در اپل استور نشان داده می‌شد و پس از مدت زمانی کوتاه این مقدار به 4.6 رسید و حالا به شکلی کاملا ناگهانی به 5 رسیده است.

نکته جالب‌تر این است که اپل پادکست به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی در تمامی این مدت که با تغییر قابل توجه امتیاز مواجه شده، هیچ آپدیتی نداشته است و کاربری و کیفیت آن هیچ تغییری با روز اول نکرده است.

در تمامی این مدت نیز شرکت اپل سکوت کامل اختیار کرده است و هیچ اطلاعاتی در این باره ارائه نداده است. با این وجود خبرگزاری‌ها تلاش کرده‌آند تا با پوشش این موضوع این سوال را از اپل بپرسند که چرا اپلیکیشن اپل پادکست با وجود تمامی این انقتاد‌ها در مدت زمانی کوتاه که در طول آن هیچ آپدیتی دریافت نشده به یک باره از امتیاز ۱ ستاره به ۵ ستاره صعود می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427