لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد محدودیت روشنایی مانیتور XDR توضیح داد

اپل در مورد محدودیت روشنایی مانیتور XDR توضیح داد

شرکت اپل به تازگی با انتشار یک سند جدید در مورد محدودیت روشنایی مانیتور XDR در زمان اتصال به مک بوک پروهای M1 Pro و M1 Max هشدار داده است.

بر اساس این سند، کاربران مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ ۲۰۲۱ که تمایل به استفاده از ماینتور XDR دارند باید از این موضوع آگاه باشند که نیزان روشنایی مورد استفاده برای آن‌ها محدود خود بود. میزان نور محیط مشخصا روی روشنایی تصویری که این دست از کاربران مشاهد‌ه می‌کنند تاثیر مستقیم خواهد داشت.

این مشکل مشخصا برای مانیتور XDR در زمان اتصال به مک بوک پرو‌های جدید ایجاد می‌شود و کاربرانی که از این مانیتور با دیگر کامپیوترهای مک کار می‌کنند دیگر با این مشکل مواجه نخواهند بود.

اپل مانیتور XDR Pro را با روشنایی نزدیک به ۱۰۰۰ نیت تولید کرده است، این میزان روشنایی باعث می‌شود تا تمام رنگ‌ها و تصاویر فارغ از هر میزان نور محیط به بهترین شکل ممکن به چشمان کاربر برسد. با این حال مک بوک پرو‌های مبتنی بر پردازنده‌های M1 Pro و M1 Max دارای محدودیت‌هایی در این زمینه هستند.

اپل اعلام کرده که در زمان اتصال این مک بوک‌ها به مانیتور یاد شده میزان روشنایی محدود خواهد بود و این موضوع در محیط‌های دارای نور بسیار زیاد ممکن است تاثیرگذار باشد.

اپل اعلام کرده که این موضوع از طریق یک پیام هشدار در مک بوک با مضمون display brightness being limited اطلاع‌رسانی خواهد شد و کاربران ممکن است در زمان استفاده از این مانیتور با پیام Low Power Mode نیز مواجه شوند. اپل اعلام کرده که این محدودیت‌ به صورت عمدی روی مک بوک‌های پروی جدید اعمال شده تا از افزایش دمای دستگاه در زمان اتصال به مانیتورها جلوگیری کند.

اپل گفته که کاربرانی که تمایل به استفاده از حداکثر میزان روشنایی مانیتور XDR با مک بوک ۱۴ یا ۱۶ اینچ دارند باید دمای اتاق را کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگه دارند و در غیر این صورت ممکن است دستگاه به صورت خودکار محدودیت روشنایی را روی تصویر اعمال کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427