لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وارکرافت به موبایل میاید

وارکرافت به موبایل میاید

شرکت بلیزارد به تازگی اعلام کرده که در سال ۲۰۲۲ میلادی تصمیم دارد تا وارکرافت را برای پلتفرم موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس آماده عرضه کند.

در جریان گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ این شرکت اعلام کرد که تصمیم دارد تا وارکرفت، یکی از مهم‌ترین فرانچیزهای خود را آماده عرضه به کاربران موبایل کند. این تصمیم احتمالا در راستای اقدام اخیر مایکروسافت برای خرید این شرکت صورت گرفته است. بلیزارد که تا پیش از این با اکتیویژن ادغام شده بود، حالا تحت مدیریت شرکت مایکروسافت قرار گرفته است و قرار است با تغییراتی ویژه، از جمله توسعه و عرضه وارکرفت روی موبایل آماده فعالیت دوباره شود.

بلیزارد تاکید کرده که تمامی محتوای ارائه شده تحت نام وارکرفت قرار است برای موبایل پورت شوند و به صورت یکباره امکان اجرا را در دستگاه‌های همراه پیدا خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که این موضوع یکی از تصمیمات ویژه مایکروسافت پس از تصاحب این شرکت باشد و تصمیم دارد تا یکی از مهم‌ترین بازی‌ها و عناوین‌ بلیزارد را با امکان اجرا در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها آماده عرضه کند. مایکروسافت احتمالا تصمیم دارد تا با این کار تعداد بازی‌کنان این فرانچیز را افزایش دهد. البته هنوز معلوم نیست که تعداد گیمرهایی که پس از این موضوع تمایل به اجرای وارکرفت در تلفن‌های هوشمند خود می‌کنند تا چه میزان است و آیا مایکروسافت می‌تواند هدف تجاری خودش را در این زمینه به ثمر برساند یا بلیزارد همچنان حتی پس از اجرایی شدن استراتژی‌های مایکروسافت موفقیت زیادی در این زمینه کسب نخواهد کرد.

وارکرافت یکی از فرانچیز‌های اصلی بلیزارد است و تا به امروز نیز موفقیت‌های بسیار زیادی در میان کاربران داشته است. با وجود افزایش محبوبیت این فرانچیز و توسعه بازی‌ها و ساخت فیلم‌ها در کنار انتشار کتاب‌های رمان در مورد این فرانچیز، همچنان بازی موبایل این مجموعه آماده عرضه نشده بودند که این موضوع برای برخی از کاربران خوشایند نبوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420