لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک پرو با تراشه M1 Pro و M1 Max تولید می‌شود

آیمک پرو با تراشه M1 Pro و M1 Max تولید می‌شود

مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ در گزارش دید خود برای بار دیگر به عرضه آیمک پرو به عنوان قدرتمندترین کامپیوتر یکپارچه رومیزی اپل با پردازنده اپل سیلیکون تاکید کرد.

این تحلیلگر در شماره جدید خبرنامه Power On اعلام کرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل سوم آیفون‌ اس ای را در کنار ایرپاد پرو ۲ و آیمک پرو آماده عرضه کند. او بر این باور است که آیمک پرو طراحی مشابهی با آیمک ۲۴ اینچی که در سال ۲۰۲۱ میلادی رونمایی شد دارد، با این حال شرکت اپل تغییراتی جزئی در ظاهر آن اعمال خواهد کرد و البته از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max در آن استفاده خواهد کرد.

در حقیقت مارک گورمن هیچ اطلاعاتی در مورد تراشه M2 که فاز بعدی پروژه توسعه اپل سیلیکون است نداده و ادعا کرده که اپل از تراشه‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۱ میلادی برای تولید انبوه این محصول استفاده خواهد کرد.

این تحلیلگر اعلام کرده که تراشه‌های سال ۲۰۲۱ علاوه بر تعبیه در آیمک پرو، قرار است در مک مینی نیز آماده عرضه شود.

به نظر می‌رسد که با وجود ارائه جزئیات بیشتر مارک گورمن حرف زیادی برای گفتن در شماره جدید خبرنامه تحت مدیریت خود نداشته است و صرفا تلاش کرده تا اطلاعات پیشین خود را تکمیل کند.

او تا پیش از این ادعا کرده بود که کنفرانس پاییز ۱۴۰۱ بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اپل خواهد بود که در آن مجموعه‌ای عظیم از محصولات جدید رونمایی می‌شوند. آیفون‌های ۱۴ در چهار مدل، نسل جدید تمامی مدل‌های آیپد نظیر ایر، پرو و آیپد نسل ۱۰ و آیپد مینی در کنار ایرپاد پرو ۲ و سه مدل اپل واچ جدید تنها بخشی از محصولات معرفی شده در جریان این کنفرانس خواهند بود.

اپل در این کنفرانس احتمالا تمامی مدل‌های امروزی کامپیوترهای مک را نیز به روز رسانی خواهد  کرد و نسخه‌هایی بهبود یافته‌تر از آن ها را آماده ارائه می‌کند. این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که پس از این کنفرانس تمامی مدل‌های کامپیوترهای مک از مک بوک‌های ایر و پرو گرفته تا آیمک و مک مینی و مک پرو مجهز به تراشه‌های اپل سیلیکون خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427