لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل پایان اولین سال انتقال به اپل سیلیکون را جشن‌ گرفت

اپل پایان اولین سال انتقال به اپل سیلیکون را جشن‌ گرفت

اولین سال پروژه انتقال کامپیوترهای مک از اینتل به اپل سیلیکون به پایان رسیده و حالا شرکت اپل به تیم مهندسی توسعه تراشه‌های سری M یک تی‌شرت به عنوان هدیه و گرامی داشت زحمات آن‌ها ارائه داده است.

یکی از مدیران اپل سیلیکون نیز اخیرا تصویری از این تی‌شرت را که اپل به او هدیه داده در تویتتر منتشر کرده است. روی این تی‌شرت نماد تراشه M1 به چشم می‌خورد و همراه با برگه‌ای با نوشته ویژه ارائه شده است:

هر از چند گاهی، چیزی به این دنیا می‌آید که همه چیز را تغییر می‌دهد. برای کمک به حقیقت بخشیدن به تراشه اپل M1 تبریک می‌گوییم و از شما متشکریم.

اندی بورتو اعلام کرده که این تی شرکت را دیروز دریافت کرده و یکی از بهترین هدایای یادبودی است که تاکنون دریافت کرده است. او تا پیش از این نیز در دوره مدیریت استیو جابز به عنوان مهندس انتقال مک از پاور‌پی‌سی به اینتل فعالیت کرده بود و حالا در پروژه انتقال اینتل به M1 نیز شرکت دارد.

اپل پروژه انتقال به اپل سیلیکون را دو ساله معرفی کرده است و قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی این پروژه به اتمام برسد و نتیجه بدهد. شرکت اپل در تلاش است تا با توسعه کامپیوترهای اپل سیلیکون به صورت مستقل و بدون وابستگی به شرکت‌هایی نظیر اینتل کامپیوترهای مک را تولید کند.

اپل پایان اولین سال انتقال به اپل سیلیکون را جشن‌ گرفت

تراشه‌های اپل سیلیکون با معماری ARM تولید می‌شوند با این حال اپل ممکن است در آینده نزدیک این معماری را کنار بگذارد و از ایده‌های اختصاصی خود برای توسعه کامپیوترهای پیشرفته استفاده کند.

در حال حاضر تراشه‌های M1 Pro  و M1 Max به عنوان پیشرفته‌ترین تراشه‌های اپل سیلیکون توسعه داده شده توسط اپل آماده عرضه به بازار شده‌اند. بر اساس ادعای برخی از تحلیلگران نظیر مارک گورمن اپل تصمیم دارد تا در سال ۲۰۲۲ میلادی تراشه M2 را آماده عرضه به بازار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420