لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اکنون 5.1 درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار دارد

اپل اکنون 5.1 درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند را در اختیار دارد

بنابر گزارش‌های منتشر شده، اپل اکنون 5.1 درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند را به خود اختصاص داده که به دلیل عرضه موفق هوم پاد مینی بوده است.

هوم پاد مینی با قیمت مقرون به صرفه‌‌تری نسبت به نسل اول این اسپیکر به مشتریان ارائه می‌شود تا تجربه یکپارچه بلندگوی هوشمند را در همه دستگاه‌هایشان داشته باشند. همین موضوع باعث شده تا تمایل برای خرید این اسپیکر هوشمند افزایش قابل توجهی داشته باشد.

اطلاعات جدید منتشر شده از وب‌سایت Strategy Analytics نشان می‌دهد که بالاخره اپل با عرضه هوم پاد مینی به بازار، سهم خود در بازار اسپیکرهای هوشمند را افزایش داده است.

داده‌های کلی بازار اسپیکرها و نمایشگرهای هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که رتبه‌های برتر این بازار تغییری نکرده است. آمازون همچنان رتبه اول را برای خود حفظ کرده و به ترتیب گوگل، بایدو، علی بابا و اپل در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

همچنین نشان داده شده که شکاف بین پنج قدرت برتر و بقیه بازار در حال افزایش است؛ زیرا شرکت‌های غالب در این بازار محصولاتی ارزان قیمت ۵۰ تا ۹۹ دلار را تولید کرده‌اند. این دستگاه‌ها حتی قیمت‌های ارزان‌تری نظیر پایینتر  از ۴۹ دلار را به بازار عرضه کرده‌اند و همچنان در این بازار پیشگام هستند و سهم قابل توجهی از این بازار را از آن خود کرده‌اند. در این میان اپل نیز با تولید محصول ارزان قیمت، یعنی هوم پاد مینی رشد بیشتری از سهم بازار و فروش این محصولات را از آن خود کرده‌ است.

اپل طی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، چهار میلیون واحد هوم پاد فروخته است که موجب افزایش سهمش در بازار اسپیکرهای هوشمند تا 5.1 درصد شده و نسبت به سال گذشته، 2.1 میلیون واحد بیشتر فروخته شده است.

اپل در اکتبر سال ۲۰۲۰ هوم پاد مینی را با قیمت کمتر از هوم پاد اصلی عرضه کرد و مارس سال ۲۰۲۱ تولید هوم پاد با اندازه بزرگتر را متوقف کرد.

گفتنی است که هوم پاد مینی همان طراحی هوم پاد بزرگ‌تر را داشته ولی در ابعاد جمع‌وجور و جذاب‌تری تولید شده است. در قسمت بالای آن یک پنل لمسی وجود دارد که با یک بار ضربه زدن به بخش میانی آن می‌توان موسیقی را پخش یا متوقف کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427