لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو ۲ از Lossless پشتیبانی خواهد کرد

ایرپاد پرو ۲ از Lossless پشتیبانی خواهد کرد

شرکت اپل تصمیم دارد تا احتمالا در سال ۲۰۲۲ میلادی از ایرپاد پرو ۲ رونمایی کند. بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو اپل این محصول را با پشتیبانی از صدای Lossless و بدون حذف آواهای فشرده شده آماده تولید و عرضه کند.

بر اساس اولین گزارش مینگ چی کو تحلیلگر TF International Security در سال ۲۰۲۲، شرکت اپل تصمیم دارد تا ایرپاد پرو ۲ را با قابلیت پشتیبانی از فرمت Lossless عرضه کند. شرکت اپل از همین حالا بسترهای نرم افزاری پخش صدا با فرمت ALAC را در اپل موزیک آماده عرضه کرده است. با این حال هنوز هیچ یک از هدفون‌های اختصاصی شرکت اپل امکان پشتیبانی از صدای پیشرفته این فرمت را ندارند.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل قابلیت‌هایی نظیر Find My و موارد دیگر را در نسل جدید ایرپاد پرو تغییر نخواهد داد و به جای آن در تلاش است تا تغییراتی بنیادی‌تر را در این محصول ایجاد کند. مینگ چی کو بر پایه یک تصویر فاش شده از ایرپاد نسل جدید ادعا کرده که کیس ایرپاد پرو ۲ مجهز به یک اسپیکر خواهد بود که امکان ردیابی مکان دستگاه را به صورت صوتی خواهد داشت.

اپل احتمالا برای ارائه امکان دسترسی به صدای Lossless در این محصول از فناوری ارتباط بی‌سیم با پهنای باند بیشتر استفاده خواهد کرد. اپل با توسعه هندزفری‌ها مبتنی بر ارتباط بلوتوث صرفا به کدک AAC محدود خواهد بود که این موضوع برای پخش محتوای Lossless نامناسب خواهد بود. با توجه به این موضوع ممکن است اپل در توسعه ایرپاد جدید از سیستم ارتباطی متفاوت در پخش صدا استفاده کند که امکانات پیشرفته‌تری را در اختیار می‌گذارد.

ایرپاد پرو در سال ۲۰۱۹ آماده عرضه شد و حالا پس از سه سال احتمالا اپل به فکر عرضه یک محصول پیشرفته‌تر افتاده است. ایرپاد پرو ۲ به احتمال زیاد قرار است به عنوان جایگزین کامل محصول امروزی عرضه شود و پس از رونمایی اپل تولید نسل اول ایرپاد پرو را متوقف خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427