لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک پرو ۲۰۲۲ تمام کننده پروژه انتقال از اینتل به اپل سیلیکون خواهد بود

مک پرو ۲۰۲۲ تمام کننده پروژه انتقال از اینتل به اپل سیلیکون خواهد بود

در سال ۲۰۲۰ میلادی زمانی که شرکت اپل از پروژه اپل سیلیکون و اولین کامپیوترهای مبتنی بر آن رونمایی کرد، گفت که قرار است تا سال ۲۰۲۲ پروژه انتقال کامپیوترهای مک از اینتل به تراشه‌های سری M کامل شود. حال مارک گورمن اعلام کرده که مک پرو ۲۰۲۲ تمام کننده این پروژه خواهد بود و پس از آن دیگر هیچ از کامپیوترهای جدید اپل وابسته به تراشه‌های اینتل نخواهند بود.

مارک گورمن در مقاله اخیر خود ابتدا اعلام کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ میلادی اقدام به رونمایی از تراشه M2 به عنوان نسخه بهبود یافته از تراشه‌های اپل سیلیکون در سال ۲۰۲۲ میلادی می‌کند. پس از این موضوع، گورمن اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا مک پرو را به عنوان قدرتمندترین کامپیوتر اپل سیلیکونی که تا به حال ساخته شده معرفی کند. این محصول دارای یک طراحی شبیه به «برج» خواهد داشت و دارای تراشه M2 به عنوان مرکز پردازش خود است.

تراشه M2 به کار رفته در این محصول دارای ۴۰ هسته پردازش مرکزی و ۱۲۸ هسته پردازش گرافیکی است. گرومن ادعا کرده که مهم‌ترین کارکرد مک پرو ۲۰۲۲ اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی است و امکان رندرینگ در آن به شکلی کاملا سریع و بی بدیل قابل اجرا است.

گورمن اعلام کرده که مک پرو آخرین محصولی است که اپل از سری کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون است که از خانواده مک رونمایی می‌کند. اپل تا به امروز از مک بوک پرو، مک بوک ایر، مک مینی و آیمک ۲۴ اینچی رونمایی کرده است. با توجه به ادعای گورمن می‌توان گفت که شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ ابتدا از آیمک ۲۷ اینچ با پردازنده M2 رونمایی می‌کند و پس از اقدام به رونمایی از محصولات جدیدتر خواهد کرد.

البته گورمن اعتقاد دارد که اپل به صورت همزمان و مشخصا در WWDC 2022 اقدام به رونمایی از آیمک پرو ۲۰۲۲ در کنار این مدل جدید از مک پرو خواهد کرد. با این حال رونمایی این محصولات در ژوئن امسال انجام می‌شود؛ اما ممکن است اپل عرضه این محصولات تا حدودی به تعویق بیاندازد و در پایان سال این محصولات به بازار بیایند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420